مورایس: از رفتن ساکت متاسفم

« ژوزه مورایس » جمعه شب در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان درباره تغییرات مدیریتی در این باشگاه اظهارداشت: زندگی همیشه با چالش‌هایی همراه است، اما ساکت فراموش شدنی نیست و او همیشه همراه ماست و نمی‌دانم شرایط دقیق در آینده چگونه خواهد بود.

وی با بیان اینکه شروع مجدد لیگ جای خوشحالی دارد، تصریح کرد: تقویم مسابقات فشرده خواهد بود و همه بازی‌ها برای ما هیجان انگیز و مهم است.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه مس رفسنجان رقیب ساده‌ای نیست، اظهارداشت: این تیم بسیار قابل احترام و قدرتمند است و امیدوارم شاهد رقابت خوبی باشیم و هواداران از این مسابقه لذت ببرند.

 مورایس: از فردا به پرسپولیس فکر می‌کنیم

وی خاطرنشان کرد: سه امتیاز بازی فردا برای حضور در صدر جدول برای ما مهم است و دیداری با اهمیت در مسیر حرکت به سمت صدر جدول داریم، اما لذت بردن هواداران از همه چیز اهمیت بیشتری دارد.

مورایس در باره قرعه کشی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: حضور در میان ۱۶ تیم برتر برای ما مهم است، النصر و الهلال مانند الاتحاد بسیار با کیفیت هستند و بازیکنان بسیار با کیفیتی در ترکیب خود دارند.

وی اضافه کرد: العین امارات هم تیم قابل احترامی است، ولی برای تیمی که ذهنیت حضور در فینال مسابقات را دارد فرقی ندارد با کدام تیم رو در رو شود.

سرمربی سپاهان افزود: دوست دارم به کنفدراسیون فوتبال آسیا بگویم جریمه ما مبنی بر محرومیت از میزبانی در سه بازی در نقش جهان را دوباره بررسی کند و عادلانه این است که سپاهان در ورزشگاه خودش برابر هر تیمی بازی کند.

تیم‌های سپاهان و مس فردا شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.