اخبار پرسپولیس| خبر خوش بیرانوند برای هواداران پرسپولیس

علی بیرانوند دیروز در حال برگشتن از تمرین بود که با او صحبت کردیم. چون برای ما خیلی مهم بود که با بهترین و مطرح‌ترین چهره سرخپوشان که به نوعی می‌تواند تعیین کننده نتیجه دربی در بخش قرمزپوش پایتخت باشد، صحبت کنیم.

 شرایط خودت و تیمت برای دربی چگونه است؟

خدا را شکر هم خودم و هم تیم در بهترین شرایط ممکن برای دربی به سر می‌بریم. شرایط بازیکنان به لحاظ روحی روانی و بدنی و تاکتیکی خیلی خوب است و بچه‌ها برای دربی در آمادگی خیلی خوبی قرار دارند.

 در خبرها آمده بود که اگر در دربی ۱۰۲ کلین شیت داشته باشی به بهترین دروازه‌بان پرسپولیس در تاریخ کلین شیت‌ها تبدیل می‌شوی هر چند که در صورت انجام این مهم باز هم از رحمتی کمی فاصله داری؟

 ما و خیلی از رسانه‌های دیگر به رکوردهای قابل احترام تو پرداخته‌ایم!

خودتان هم می‌دانید من کار خودم را انجام می‌دهم. من خیلی رکورد زدم اما باور کنید برای من این مسائل اهمیت ندارد و تنها چیزی که خیلی برایم مهم است و اهمیت دارد، موفقیت تیمم در دربی پیش رو و سایر بازی‌هاست که بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم و خودمان هم نتیجه زحمات‌مان را به بهترین شکل ممکن بگیریم.

 فصل قبل در دو جام مختلف رقیب سنتی‌تان را به شکل متوالی شکست دادید. این فصل هم در بازی رفت قادر به تکرار نتیجه برد دیگری هستید؟

این دربی هم مانند دربی‌های دیگر است و البته شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی سعی می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشد و نتیجه را به سود خودش و تیمش رقم بزند.

 اما به جهت فاصله چهار امتیازی‌تان با استقلال، دربی ۱۰۲ و نتیجه‌گیری در آن برای شما حیاتی‌تر است؟

استقلال حریف قابل احترامی است که فعلاً در صدر جدول قرار گرفته است اما همیشه تیمی که به لحاظ امتیازی عقب‌تر است تلاش و انگیزه بیشتری برای پیروزی دارد و می‌رود که به نوعی در دربی فاصله را کم کرده و شرایطش را بهتر سازد و به ادامه فصل امیدوار شود؛ واقعیتی که با شرایط دربی برای ما نسبت به رقیب حاکم است.

 دربی را با چه نتیجه‌ای پیش‌بینی می‌کنی؟

هیچ زمانی نمی‌توان دربی را پیش‌بینی کرد و دربی بازی تمرکز است. در این بازی هر تیم برای موفقیت به تمرکزی بیش از هر بازی دیگری نیاز دارد.

 در دربی هم جای رفیق صمیمی‌ات خالی است!

از قول من بنویس خبرهایی که در مورد مصدومیت وحید نوشته شده درست نیست چون خواندم که کشاله وحید پاره شده در حالی که وحید همسترینگش مشکل پیدا کرده بود و منتظریم که ان‌شاءالله بعد از دربی هم کم کم کارش را ادامه دهد.

 به نظر خیلی دوست ‌داری که پاس گل دربی را تو بدهی؟

 باور کنید به این موضوع هم فکر نکردم چون همه تمرکزم روی این مسأله معطوف است که در کنار سایر هم‌تیمی‌هایم بهترین بازی را در دربی ارائه دهم.