محرومان پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۲

دربی ۱۰۲ استقلال و پرسپولیس پنجشنبه ۲۳ آذر برگزار می شود. در ادامه به فهرست بازیکنان محرومان دربی استقلال و پرسپولیس می پردازیم.

محرومان پرسپولیس در دربی ۱۰۲

علیرضا عنایت‌زاده، علیرضا خدادادی، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی ۴ بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که از ناحیه رباط دچار آسیب دیدگی سختی شده و همگی جراحی کرده اند و کل فصل را از دست داده اند.

وحید امیری نیز بعد از بازی استقلال تاجیکستان مجددا مصدوم شد و فعلا نمی تواند قرمزها را همراهی کند.

هیچ بازیکنی از پرسپولیس به علت کارت زرد یا قرمز از بازی دربی محروم نیست و در بعضی از سایت ها یا کانال ها به اشتباه نوشته اند که سروش رفیعی محروم است که این نادرست است.

امید عالیشاه بعد از رفع مصدومیت، می تواند قرمزپوشان را در دیدار شهراورد سنتی پایتخت همراهی کند.

محرومان پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۲

محرومان استقلال در شهراورد ۱۰۲

 ایمان سلیمی که یکی از بهترین بازیکنان این فصل استقلال به شمار می‌رود و توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب جواد نکونام داشته باشد، امشب هم در جمع ۱۱ نفر اصلی مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت ولی به دلیل آسیب دیدگی در لحظات پایانی نیمه اول تعویض شد.

این مدافع که در ابتدای فصل به استقلال پیوست و توانست خیلی زود جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم به دست بیاورد و درخشان کار کند، امشب با اتفاقی تلخ مواجه شد و در دقایق پایانی نیمه اول از زمین بیرون رفت تا جواد نکونام مجبور به تغییر او و اضافه کردن کوین یامگا شود.

سلیمی که در جریان پیروزی استقلال مقابل تراکتور یک گل به ثمر رساند و دروازه تیم سابق خود را باز کرد، اکنون در آستانه دربی با بدشانسی بزرگی مواجه شد.