جنگ آقای گلی لیگ برتر ایران در این تیم

رضا اسدی تا پیش از بازی با هوادار 7 گله در صدر جدول گلزنان بود اما شهریار مغانلو با دو گلی که در نیمه نخست بازی با هوادار به ثمر رساند 8 گله شد و بالاتر از او قرار گرفت.

جالب اینکه بعد از اعلام پنالتی دقیقه آخری نیمه نخست بازی با هوادار ابتدا رضا اسدی توپ را برداشت تا پنالتی را بزند و هشت گله شود اما مغانلو این ضربه را زد تا او 8 گله شود و این رقابت درون تیمی در نیمه دوم بازی با هوادار ادامه پیدا کند.

البته به نظر می رسد چون مغانلو این خطا را از بازیکن هوادار گرفته بود ضربه پنالتی را زد و او را برای تعیین زننده ضربه انتخاب کردند.

جنگ آقای گلی لیگ برتر ایران در این تیم

در نیمه دوم اما مغانلو در دقیقه 67 از زمین بیرون رفت و تعداد گل های او بیشتر نشد تا عیسی آل کثیر به زمین بیاید و او هم در گل های تیمش شریک شود اما سهم عیسی از این بازی فقط یک پاس گل بود که به اسدی داد.گل آخر و پنجم سپاهان را ضا اسدی زد و او از نبود مغانلو استفاده کرد تا هشت گله شود و در صدر جدول گلزنان کنار مغانلو قرار بگیرد.

با اتفاقات امروز حالا نبرد اسدی و مغانلو برای آقای گلی داغ شده البته با روندی که رامین رضاییان در گلزنی در پیش گرفته به نظر می رسد این دو نفر به زودی یک رقیب دیگر هم از تیم خود خواهند داشت و رضاییان هم وارد این کورس هیجان انگیز خواهد شد.