دروازه بان تیم ملی: اگر حال گزارش ندارید، اجازه بدهید جوانان بیایند

پیام نیازمند پس از پیروزی 5 بر صفر مقابل هوادار اظهار داشت: تیم برتر زمین بودیم و توانستیم روند خوبمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کنیم. امیدوارم این روندمان ادامه‌دار باشد و بتوانیم 3 امتیازها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همین گونه به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه تیم سپاهان مدعی قهرمانی است، گفت: اکنون صحبت از قهرمانی خیلی زود است. فراز و نشیب در لیگ زیاد است. بازی‌های حذفی و آسیایی داریم و بالا و پایین زیاد است. بااین‌حال سعی می‌کنیم تمرکز حداکثری‌مان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کنیم، تا هفته آخر لیگ این روند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه بدهیم. از ابتدای فصل امسال مسائل و مشکلات زیاد داشتیم. با توجه به قوانین جدیدی که آمده بود، قراردادها و کسر امتیاز و بعد از آن هم اتفاقات نقش جهان، اما بازیکنان همت کردند، کادر فنی و مدیریت پشت هم بودند، 4 امتیاز از ما کم شد که امتیاز زیادی است اما توانستیم به لیگ برگردیم.

دروازه‌بان ملی‌پوشان سپاهان در مورد ابطال مجوز واردات خودرو از سوی ملی‌پوشان فوتبال گفت: این مسئله خیلی زود حل می‌شود. مجوز داده شده و خیلی‌ها از جیب‌شان هزینه کرده‌اند. پاداش صعود به جام جهانی بوده است. مراحل اداری آن طی شده است، اما نمی‌دانم ابطال آن از کجا آمده و نشأت گرفته، امیدوارم به زودی این مسئله حل شود.

دروازه بان تیم ملی: اگر حال گزارش ندارید، اجازه بدهید جوانان بیایند

وی در مورد وضعیت آمادگی خودش گفت: به جز اهداف تیمی، اهداف شخصی هم دارم. با توجه به اتفاقات خانوادگی که برایم رخ داد سعی کردم کنار خانواده باشم و با عملکردم بتوانیم خوشحالشان کنم و تمرکزم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست ندهم. بازیکنان هم هوای من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتند و بتوانم به سپاهان و تیم ملی خدمت کنم و بهترین عملکردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشم.

نیازمند در مورد گزارشگر مسابقه گفت: عادت ندارم زیاد درباره این مسائل صحبت کنم اما نمی‌دانم گزارشگر بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چگونه گزارش کرده، انرژی نداشته یا از سپاهان خوشش نمی‌آمده است. اگر این گزارشگران خسته هستند یا انرژی ندارند راه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای جوان‌ترها باز کنند. اگر حال گزارش ندارید، اجازه بدهید این همه جوان با پتانسیل بیایند و گزارش کنند. هواداران سپاهان مستحق یک گزارشگر خوب هستند. این گزارشگر از لحاظ فنی ادعاهای زیادی دارد و بهتر است بازی‌هایی مثل الکلاسیکو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به او بدهند.