تراکتور به ۱۶ میلیارد و ۴۴۸ میلیون نقره داغ شد

آرای صادره به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت پیمان شیرزادی از باشگاه سایپا ، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۲۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۲۵۲ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۷۳ میلیون و ۶۵ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت حجت حق‌وردی از باشگاه تراکتور ، این باشگاه به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۵۸ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۸۲۲ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

تراکتور به ۱۶ میلیارد و ۴۴۸ میلیون نقره داغ شد

* در پرونده شکایت فرشید اسماعیلی از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۸ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۸۶۶ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۵۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت حسن داداشی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۴ میلیون و ۳۳۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.