حواشی جنجالی بازی پرسپولیس و نساجی

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب دیداری معوقه از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* هواداران پرسپولیس در حدود هشت هزار نفر برای حمایت از این تیم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و در بیشتر لحظات بازیکنان و یحیی گل‌محمدی را تشویق کردند.

* رشید مظاهری دروازه‌بان تیم نساجی در اقدامی عجیب با پیراهن آبی برای گرم کردن وارد زمین شد که حرکت او خوشایند هواداران پرسپولیس نبود و آنها سنگربان نساجی را هو کردند.

حواشی جنجالی بازی پرسپولیس و نساجی

* شکست سنگین سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شد و آنها علیه تیمِ مورایس در ورزشگاه آزادی شعار سر دادند.

* بانوان هوادار علاقمند به تیم پرسپولیس در اقدامی جالب، پس از اینکه در روزهای گذشته کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی به بازگشت امتیازات سپاهان داد و از تیم استقلال هم‌امتیاز کم نشد، علیه کمیته‌های استیناف و انضباطی شعار سر دادند.

* بازیکنان تیم پرسپولیس در حاشیه گرم کردن پیش از بازی، دقایقی با جانباز هوادار پرسپولیس صحبت کردند و با او عکس یادگاری گرفتند.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همراه حسین بادامکی معاون خود از جایگاه ویژه نظاره‌گر‌ این دیدار بودند.

*  مانیکونه به همراه آلن دینکا مربیان تیم ملی فوتبال برای تماشای دیدار پرسپولیس - نساجی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس در اواخر نیمه اول بازی در حرکتی عجیب به سمت نیمکت تیم خود رفت و در خصوص یک موضوع خاص به اوسمار دستیار یحیی گل‌محمدی اعتراض کرد.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در شروع نیمه دوم دست به تعویضی عجیب زد و دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی دو مهره کلیدی خود را بیرون کشید و به جای آنها وحدت هنانوف و محمد عمری را وارد زمین شدند.

* هواداران پرسپولیس در شروع نیمه دوم بازی علیه جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب سرمربی و مربی تیم استقلال شعار دادند.