جرقه‌های طلایی در تیم نکونام؛ مرد لحظه‌های خاص استقلال پیدا شد!

 اوایل حضور گوستاوو بلانکو در استقلال ، اینطور به‌نظر می‌رسید که آبی‌ها صاحب یک مهاجم شش‌دانگ و باتجربه شده‌اند، حتی وقتی نمایش او مقابل تراکتور با تمجید همگانی همراه شد جواد نکونام وعده داد به‌زودی سطح بلانکو از این هم بالاتر خواهد رفت. با این حال عملکرد فوروارد آرژانتینی در ادامه مسیر، خود سرمربی استقلال را هم غافلگیر کرد.

سیر نزولی بلانکو چنان بود که در ۲مسابقه اخیر او کارش را از روی نیمکت آغاز کرده است. طعنه‌آمیز این‌که در آخرین حضور فیکس گوستاوو مقابل نساجی، موتور استقلال از وقتی راه افتاد که او تعویض شد! با این حال بلانکو در دقایق پایانی همین بازی با پیکان هم یکی دو جا نشان داد مرد لحظه‌های خاص است؛ ازجمله زمانی که از کنار زمین نفوذ کرد و یک فرصت عالی گلزنی برای مهدی‌پور ساخت.

اگر او این کیفیت و اثرگذاری را به دقایق بیشتری از بازی‌اش تسری می‌داد، به مهاجمی کم‌نظیر در فوتبال آسیا تبدیل می‌شد. اما حیف که بلانکو خیلی اوقات کند و ساکن است و حتی ریتم هجومی استقلال را هم با سکته مواجه می‌کند. البته که شاید این بازیکن در طول تعطیلی یک‌ماهه لیگ برتر از نظر فیزیکی آماده‌تر شود و در نیم‌فصل دوم بیشتر بتواند به تیم کمک کند.

جرقه‌های طلایی در تیم نکونام؛ مرد لحظه‌های خاص استقلال پیدا شد!