میلاد سرلک از پرسپولیس جدا شد

 میلاد سرلک در بین بازیکنانی که در آستانه اعزام خدمت سربازی بوده‌اند، در طول یک‌سال اخیر خبرسازترین چهره بوده و خبرهای ضدونقیضی درباره اعزام یا عدم اعزام او به خدمت سربازی به میان آمده است. با توجه به پایان معافیت تحصیلی او و گذر از 28 سالگی، هافبک پرسپولیس امیدوار بود که بتواند با توجه به قانون معافیت سربازان ملی تا 30 سالگی، به تیم ملی دعوت شود و 6 ماه خدمت خود را به تعویق بیندازد که این اتفاق در شهریورماه رخ داد.

هافبک پرسپولیس پیش از آغاز فیفادی ماه سپتامبر در آستانه اعزام به خدمت سربازی قرار داشت و به نظر می‌رسید که او پیش از پایان نیم‌فصل نخست از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا خواهد شد اما دعوت به اردوی ملی باعث شد تا 6 ماه دوره خدمت او به تعویق بیفتد و همچنان در جمع سرخ‌پوشان پایتخت ماندنی شد. طبق آخرین استعلامات انجام شده از سازمان نظام وظیفه، میلاد سرلک تا اول اسفندماه از خدمت سربازی معاف است و عدم دعوت او به تیم ملی باعث شده تا دوره معافیت هافبک پرسپولیس تمدید نشود.

سرلک باید از اول اسفندماه به خدمت سربازی برود!

مسئولان سازمان نظام وظیفه در حالی تصمیم به لغو طرح تعویق اعزام به خدمت ورزشکاران گرفته‌اند که در روزهای گذشته اعلام شد این طرح از ابتدای فصل آینده لغو خواهد شد و همین مسئله سبب شد تا بحث تعویق دوباره اعزام میلاد سرلک به خدمت سربازی به میان آید. البته که در اردوی تیم پرسپولیس، سرلک تنها بازیکنی نیست که باید به خدمت سربازی برود و محمد عمری هم در شرایطی مشابه قرار گرفته اما حالا پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که هافبک پرسپولیس نمی‌تواند از تعویق طرح تا ابتدای فصل آینده استفاده کند!

حسین زاهدی معاون اجتماعی وظیفه عمومی فراجا در واکنش به شرایط میلاد سرلک توضیح داد: تنها آن دسته از بازیکنان سرباز می‌توانند تا پایان فصل در تیم‌های خود بمانند که به سن 28 سال نرسیده باشند.طبق این قانون میلاد سرلک باید وضعیت سربازی خود را مشخص کند و از اول اسفند سرباز خواهد بود اما محمد عمری و ابوالفضل جلالی تا پایان فصل مشکلی ندارند». جالب آنکه در روزهای گذشته محمد عمری به دنبال آن بود تا از نیم‌فصل دوم خدمت سربازی‌اش را آغاز کند اما حالا شرایط متفاوت از گذشته شده و میلاد سرلک باید خود را برای اعزام به خدمت سربازی آماده کند.

جدایی در زمستان به مقصد ملوان؟

میلاد سرلک از پرسپولیس جدا شد

هافبک پرسپولیس این فرصت را دارد تا در نقل‌وانتقالات زمستانی به ملوان بندرانزلی برود و در جمع شاگردان مهدی تارتار خدمت سربازی خود را بگذراند. گذر از پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی این خطر را می‌تواند برای سرلک به وجود آورد که فهرست ملوانی‌ها برای نیم‌فصل دوم پر شود و در این‌صورت، هافبک سرخ‌پوشان پایتخت که از ابتدای اسفندماه باید خدمت سربازی خود را بگذراند، راه چاره‌ای جز حضور در تیم‌های دسته اولی مانند فجرسپاسی شیراز ندارد!

ملوانی‌ها در نیم‌فصل نخست از حضور بازیکنانی مانند امین پورعلی، پوریا پورعلی، مهران احمدی و محمدرضا بردبار به همراه حسین صادقی در خط هافبک بهره می‌بردند و باید دید در صورت چراغ سبز نشان دادن مهدی تارتار برای جذب میلاد سرلک، کدام بازیکن از جمع بازیکنان خط هافبک ملوان جدا خواهد شد. در نقطه مقابل، پرسپولیسی‌ها برای پر کردن جای خالی میلاد سرلک چه تئوری خواهند داشت و آیا یک گزینه داخلی و یا یک بازیکن خارجی جانشین او خواهد شد.