رضا اسدی ستاره سپاهان سکوتش را شکست

 این البته فقط یکی از مصاحبه‌های ستاره سپاهان و لیگ برتر در نیم فصل اول در میکسدزون خبری ورزشگاه سردار آزادگان قزوین بود.

او که پس از پیوستن به سپاهان و حواشی‌ای که این انتقال ایجاد کرده بود و همینطور پس از خط خوردن از تیم ملی و بازگشت دوباره، هیچ صحبتی با رسانه‌ها انجام نداد، سرانجام پس از مصاف پرحاشیه مقابل شمس آذر به درخواست خبرنگاران برای گفتگو پاسخ مثبت داد و البته چالشی هم با اهالی رسانه در حین صحبت‌هایش داشت.

در زیر اشاره‌ای گذرا خواهیم داشت به مصاحبه اسدی که یکی از تندترین مصاحبه‌های نیم فصل اول بوده است: 

حمله به مدیرعامل استقلال

علی خطیر پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان بار دیگر علیه سپاهان صحبت کرد و پس از اینکه خبرنگاران از اسدی درباره این موضوع پرسیدند، او با ادبیات تندی از خطیر خواست تا فقط درباره تیم خودش استقلال صحبت کند.

تایید اصلاح قرارداد بدون توضیح 

اسدی همچنین طی مصاحبه تاکید داشت که قراردادش صبح روز گذشته اصلاح شده و با کاهش مبلغ قراردادش موافقت کرده است.

حمله به پرسپولیس با کنایه به هوادار متمول  

اسدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به صورت غیرمستقیم وجود هوادار متمول در پرسپولیس را تایید کرد و از کلمه سرگرمی استفاده کرد تا از این بحث و این سوال پرحاشیه ماه‌های اخیر فوتبال ایران عبور کند. او در واقع معتقد است که فوتبال ایران وسیله سرگرمی یک عده خاص شده است.

گلایه و درخواست از خبرنگاران 

ستاره لیگ در ادامه مصاحبه خود از اهالی رسانه خواست تا به جای بازیکنان سپاهان در رسانه‌هایشان از مشکلات آنها و طلایی‌پوشان اصفهانی بگویند، چون اگر خودش و سایر بازیکنان تیم بیشتر از این حرف بزنند، با محرومیت مواجه می‌شوند.

درگیری با یک خبرنگار

در همین حین بود که یکی از خبرنگاران شهریار را به دروغگویی درباره اجسام پرتاب شده به زمین متهم کرد و در مقابل رضا اسدی هم با او رفتار مشابهی داشت، تا یک درگیری لفظی چند ثانیه‌ای ایجاد شود. در ادامه خبرنگاران دیگر سعی کردن با سوالات مرتبط و بدون جهت‌گیری مصاحبه را از سر بگیرند.

صبر مورایس را هم تمام کردید 

صحبت 10 دقیقه‌ای اسدی با خبرنگاران با سوالی درباره مورایس و آینده‌اش تمام شد. ستاره طلایی پوشان اصفهانی در واکنش به این سوال به خسته شدن سرمربی پرتغالی از حواشی فوتبال ایران اشاره کرد و در حالی که به نظر می‌رسید در این گفتگو آماده پاسخ دادن به هر سوالی است، میکسدزون را ترک کرد.