علیرضا جهانبخش قدرتش را دوباره به رخ کشید

علیرضا جهانبخش  پس از اینکه روز بیست و پنجم آبان‌ماه در نخستین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در دور مقدماتی جام ملتهای آسیا مقابل هنگ‌کنگ به میدان رفت، به دلیل آسیب‌دیدگی در دقیقه 75 از زمین بیرون آمد و پس از آن در هیچ بازی دیگری نتوانست حضور داشته باشد که حالا دوباره با لباس ملی آماده شده است.

مهره باتجربه تیم ملی فوتبال ایران که امیر قلعه‌نویی حساب ویژه‌ای روی درخشش او در جام ملت‌های آسیا باز کرده، پس از مصدومیت مقابل هنگ‌کنگ در پنج مسابقه متوالی  فاینورد  دور از فهرست نفرات تیمش بود ولی در دو بازی پایانی سال 2023 برابر هراکلس و اوترخت به لیست بازگشت که البته شانس بازی پیدا نکرد و تا پایان نیمکت‌نشین بود، اما حالا به نظر می‌رسد دوباره با تیم ملی به میادین برمی‌گردد.

علیرضا جهانبخش که در سن 22 سالگی تجربه بازی در جام ملت‌های آسیا را به دست آورد و در دو دوره متوالی اخیر در این رقابت‌ها حضور داشته و یک گل به ثمر رسانده، امیدوار است در جام 2023 نمایش بهتری نسبت به گذشته ارائه کند و صاحب افتخار شود.

علیرضا جهانبخش قدرتش را دوباره به رخ کشید

این ستاره ایرانی در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند هشت بار به میدان رفته که موفق به گلزنی نشده، اما یک پاس گل داده و در چهار حضور تعویضی در لیگ قهرمانان اروپا هم یک گل به ثمر رسانده که انگیزه زیادی برای بهبود این عملکرد همراه با تیم ملی دارد و شب گذشته هم در جزیره کیش آمادگی بالای خود را نشان داد.