لیست خرید پرسپولیس با ستاره های سپاهان در نقل و انتقالات+اسامی

تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نتوانست رضایت هواداران فوتبال را کسب کند. یحیی گل محمدی که با استعفای شب گذشته خودش به سرخ‌ها شوک جدیدی وارد کرده، پیش از این صحبت‌هایی را با باشگاه مطرح کرده و لیست خرید بازیکنانش را هم در اختیار مدیریت قرار داده است.

براساس شنیده‌ها پرسپولیس برای تقویت خط حمله خودش مسیر جذب ۳ بازیکن را به طور جدی دنبال می‌کند. یورگن لوکادیا، عیسی آل‌کثیر و کاوه رضایی بازیکنانی هستند که احتمال دارد در نیم فصل دوم پیراهن قرمز را به تن کنند. لوکادیا که جایگاه ویژه‌ای در میان هواداران دارد، چند وقتی است به طرق مختلف برای مدیران این تیم پیغام می‌فرستد و به دنبال بازگشت به فوتبال ایران است. شنیده می‌شود گل محمدی روی این بازیکن نظر ویژه‌ای دارد و بدش نمی‌آید یکبار دیگر او را در جمع شاگردانش داشته باشد. گزینه‌های بعدی گل محمدی برای این پست به ترتیب کاوه رضایی و عیسی آل کثیر مهاجمان مغضوب سپاهان هستند. رضایی که دیشب بصورت رسمی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد قراردادش با طلایی پوشان را فسخ کرده سابقه کارکردن با گلمحمدی را دارد و عیسی آل کثیرهم گزینه جدی مدیرعامل پرسپولیس است.

غیر از این عملکرد پرانتقاد علی نعمتی در بازی‌های این فصل باعث شد تا سرخ پوشان در پست دفاع چپ هم اعلام نیاز کنند. باتوجه به فعال بودن گزینه‌های داخلی فوتبال ایران، جذب یک مدافع خارجی هم در دستورکار قرار دارد.

پویا امینی هافبک دفاعی تیم ملوان که در نیم فصل اول مسابقات عملکرد درخشانی داشت گزینه اول گل‌محمدی برای سرخ پوشان است و محمد خدابنده لو که چند سالی می‌شود نامش در لیست سرخ پوشان قرار می‌گیرد، در بازار نقل و انتقالات زمستانی هم در تیررس سرخ‌ها قرار گرفته است.

لیست خرید پرسپولیس با ستاره های سپاهان در نقل و انتقالات+اسامی