سردار آزمون به سویا می رود؟

در نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که سردار آزمون در انتقالی جذاب و البته قرضی از بایرلورکوزن به رم پیوست. شروع کار سردار در المپیکو با دشواری زیادی همراه بود اما این مهاجم ایرانی رفته رفته توانست در ترکیب تیم ژوزه مورینیو جا بیفتد و حالا به یکی از تعویض‌های طلایی سرمربی پرتغالی تبدیل شده است.

با این حال در روزهای گذشته خبرنگار مطرح ایتالیایی یعنی فابریتزیو رومانو گزارش داد که باشگاه سویا به جذب سردار آزمون علاقه نشان داده و می‌خواهد برای تقویت خط حمله خود این بازیکن را به خدمت بگیرد. در ادامه دیگر رسانه‌ها نیز این ادعا را تایید کردند تا مشخص شود سویا برای به خدمت گرفتن سردار خیلی جدی است.

البته سردار آزمون خودش اعلام کرده که علاقه‌ای به ترک رم ندارد. با این وجود سویا همچنان به مذاکرات خود با بایرلورکوزن ادامه می‌دهد و قصد دارد هر طور که شده آزمون را جذب کند. اما یک نکته مهم در این بین وجود دارد. اگر حتی سردار هم به این انتقال رضایت دهد، باید باشگاه رم نیز موافقت خود را اعلام کند. رم هم اعلام کرده تنها در صورتی اجاره جدایی آزمون را خواهد داد که بتواند جایگزین مناسبی برای او جذب کند و در کل این اتفاق خیلی سخت به نظر می‌رسد.

سردار آزمون به سویا می رود؟