واکنش حمید درخشان به رفتار یحیی گل محمدی

حمید درخشان ، بازیکن سالهای پیش تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط این روزهای باشگاه پرسپولیس و استعفای یحیی گل‌محمدی و تیم ملی در آستانه حضور در جام ملت‌های آسیا اظهاراتی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید.

به عقیده شما جدایی یحیی گل‌محمدی در شرایط فعلی تا چه اندازه می‌تواند به سود یا ضرر پرسپولیس باشد؟

من در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره این قبیل مسائل صحبت کنم. ما تعیین کننده نیستیم بلکه آقایان خودشان بهترین تصمیم را خواهند گرفت. اما فکر نمی‌کنم در این شرایط تصمیم درستی باشد.

یعنی به ادامه همکاری طرفین معتقدید؟ چون برخی رسانه‌ها خبر دادند شاید درویش برود و در نقطه مقابل یحیی بماند؟

من فکر می‌کنم ما نباید با عجله تصمیم بگیریم. احساس می‌کنم کمی عجله در این قضیه وجود دارد. نمی‌دانم بین یحیی و آقای درویش چه اتفاقی رخ داده است اما به هر حال حتما دلیلی وجود داشته و باید به نظرشان احترام گذاشت. گاهی مدیر و سرمربی حرف هم را نمی‌پذیرند و باید به نظرشان احترام گذاشت. استعفا برای چنین روزهایی است. از طرفی باشگاه هیئت مدیره دارد و هیئت مدیره قطعاً در این باره بهترین تصمیم را می‌گیرد تا به پرسپولیس و هوادارانش لطمه وارد نشود.

واکنش حمید درخشان به رفتار یحیی گل محمدی

برخی با تکرار استعفاهای یحیی گل‌محمدی مشکل دارند. رویکرد شما نسبت به این موضوع چیست؟

من هم فکر می‌کنم تکرار این مسائل قشنگ نبود. چون این موضوع روی تیم، بازیکنان و هواداران تاثیر منفی می‌گذارد. ما در هیچ کجای دنیا نمی‌بینیم یک نفر تا این اندازه یک موضوع را تکرار کند. کار خوبی نیست. برای خود مربی هم خوب نیست. ما همه می‌دانیم که پرسپولیس به هر حال پرسپولیس است. ده‌ها سرمربی به این تیم آمده‌اند و رفته اند اما این باشگاه همچنان باقی مانده است. بنابراین شخص نمی‌تواند برای باشگاه تعیین تکلیف کند. چون به هر حال چه سرمربی باشد چه نباشد این باشگاه کارش را انجام می‌دهد.