مهدی قایدی در بازی ایران و اندونزی کولاک به پا کرد

ملی پوشان فوتبال ایران از ساعت 18:30 امروز در کمپ اختصاصی باشگاه الریان مقابل اندونزی قرار گرفتند و آخرین دیدار تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا را برگزار کردند که توانستند با درخشش مهدی قایدی به برتری 5 بر صفر دست پیدا کنند و نمایش مقتدرانه‌ای قبل از شروع بازی‌های رسمی داشته باشند.

مهدی قایدی پس از اینکه در دو اردوی متوالی تیم ملی ایران غایب بود و روزهای سختی را سپری می‌کرد، با درخشش در اتحاد کلباء امارات توانست به فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند و امشب هم در آخرین دیدار تدارکاتی نمایش درخشانی مقابل اندونزی ارائه دهد.

این ستاره ریزنقش فوتبال ایران که چهار روز قبل در دیدار تدارکاتی مقابل بورکینافاسو از ابتدای نیمه دوم به جای محمد محبی به زمین آمد و در دقیقه 76 جای خود را به مهدی ترابی داد و با تعویض دوباره‌اش بدون ایجاد حاشیه و مشکل کنار آمده بود، امشب هم برابر تیم ملی اندونزی از ابتدای نیمه دوم به زمین رفت و جای مهدی ترابی را گرفت که توانست برتری ایران را پرگل‌تر کند.

مهدی قایدی در بازی ایران و اندونزی کولاک به پا کرد

مهدی قایدی که انگیزه زیادی برای خودنمایی قبل از جام ملت‌های آسیا داشت و می‌خواست خودش را دوباره به امیر قلعه‌نویی ثابت کند، در نیمه دوم که تیم ملی ایران دو گل به ثمر رساند، توانست در دقایق 70 و 87 دروازه اندونزی را باز کند و منجر به برتری 5 بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی شود.

قایدی که پس از تورنمنت کافا دیگر به اردوی تیم ملی ایران دعوت نشده بود و در فهرست ایران در چهار مسابقه پیاپی مقابل بلغارستان، اردن، هنگ‌کنگ و ازبکستان حضور نداشت، حالا در آستانه جام ملت‌های آسیا توانسته خودی نشان بدهد و بعید نیست با عملکردش به ترکیب اصلی ایران هم برسد.

شاگرد فرهاد مجیدی که پیش از این در سه مسابقه تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی به میدان رفته و نتوانسته بود گلزنی کند یا پاس گل بدهد، امشب برابر اندونزی توانست به این روند پایان بدهد و دو گل به ثمر رساند.