3 امتیاز ارزشمند برای آبی ها / فولام شکست بدی خورد

چلسی برای بهبود جایگاه خود در جدول به دنبال کسب ۳ امتیاز این مسابقه بود و فولام سعی داشت با کسب امتیاز از خانه حریف، جایگاه بهتری در جدول به دست بیاورد.

یک پنالتی مهم 

نیمه اول بازی آرام و متعادل دنبال شد، هیچ یک از ۲ تیم حملات حساب شده‌ای بر روی دروازه حریف نداشتند و هدف اصلی بسته نگه داشتن دروازه بود. در دقایق بعدی نیمه چلسی سعی داشت مالکیت توپ و میدان را در اختیار بگیرد، این تیم چند موقعیت نصفه و نیمه هم توسط پالمر و انزو فرناندس به دست آورد که ثمری نداشت. در ادامه فولام سعی در نزدیک شدن به دروازه چلسی داشت اما دفاع میزبان مانع از این کار شد. 

بازی تا انتهای نیمه با نتیجه صفر بر صفر مساوی میش می‌رفت اما در دقایق اضافه نیمه اول، روی یک حمله از تیم چلسی، استرلینگ یک ضربه پنالتی به دست آورد. کول پالمر پشت توپ ایستاد و با یک ضربه زیبا و به راحتی توپ را به گل تبدیل کرد تا چلسی برنده بازی در نیمه اول محسوب شود. در نهایت نیمه اول باشد.

3 امتیاز ارزشمند برای آبی ها / فولام شکست بدی خورد

 

حفظ نتیجه 

نیمه دوم بدون تغییر برای چلسی به نقطه آغاز رسید. این تیم به دنبال به ثمر رساندن گل دوم بود و فولام می‌خواست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه 51 پالمر یک موقعیت خوب به دست آورد اما ضربه او راهی به دروازه نداشت. در دقایق بعدی، میزبان توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت توسط استرلینگ، پالمر و مادوئکه به دست آمد اما ثمری نداشت. در دقیقه 74 فولام یک موقعیت عالی به دست آورد و خیمنس می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند که ضربه او با واکنش دروازه بان چلسی همراه بود. چند دقیقه بعد باز هم یک موقعیت دیگر ایندبار از روی یک ضربه آزاد برای فولام به دست آمد و راهی به دروازه نیافت. در ادامه یک تعویض دیگر برای چلسی انجام شد و استرلینگ جای خود را به چیلول داد. در دقیقه 83 یک موفعیت عالی برای چلسی توسط گلگر به دست آمد. توپ او با برخورد به تیر دروازه به گل تبدیل نشد. 

در دقایق پایانی بازی فولام هرچه زد به در بسته خورد و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود چلسی به پایان رسید. چلسی با این برد به طور موقت تا رده هشتم جدول بالا آمد. 

رکورد ۷ کلین شیت

چلسی در ۶ بازی اخیر خود در برابر فولام موفق به کلین شیت شده بود و  با این پیروزی به ۷ کلین شیت متوالی رسید‌.

کسب 10 پیروزی

چلسی از 11 بازی اخیر خود در برابر فولام، 9 پیروزی به دست آورده بود و با کسب این نتیجه، رکوردش به 10 پیروزی در ۱۲ بازی اخیر مقابل فولام افزایش پیدا کرد.