غایب بزرگ مقابل هنگ‌کنگ

شجاع خلیل‌زاده در نخستین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین در ترکیب ابتدایی حضور داشت و نمایش موثری در خط دفاعی ارائه کرد و علاوه بر آن توانست گل دوم را روی ارسال سامان قدوس، با جای‌گیری مناسب در تیرک دوم به ثمر رساند ولی مصدومیت اجازه نداد تا پایان در زمین بماند.

این مدافع گلزن پس از باز کردن دروازه فلسطین دچار آسیب دیدگی جزئی شد ولی به کارش ادامه داد و در یک صحنه دیگر هم مصدومیت پیدا کرد تا کادر پزشکی تیم ملی تصمیم بگیرد برای جلوگیری از تشدید آن، شجاع را تعویض کند؛ اتفاقی که موجب شده او امروز به طور انفرادی به تمرین بپردازد.

شجاع خلیل‌زاده که در ریکاوری روز گذشته تیم ملی حضور داشت، در تمرین عصر امروز در کمپ باشگاه الریان جدا از سایر بازیکنان و زیر نظر کادر پزشکی به تمرین انفرادی پرداخت تا مشخص شود مصدومیت او جدی‌تر از حد تصور است.

غایب بزرگ مقابل هنگ‌کنگ

روز گذشته کادر پزشکی تیم ملی تاکید کرد که شجاع خلیل‌زاده به دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ کنگ می‌رسد ولی فعلا خبری از این موضوع نیست و مدافع تیم ملی دور از سایر بازیکنان به نرم‌دوی و کارهای بازتوانی می‌پردازد.

با شرایطی که شجاع خلیل‌زاده دارد، ممکن است کادر فنی تیم ملی تصمیم بگیرد او را در دیدار مقابل هنگ کنگ استفاده نکند و برای آخرین مسابقه مرحله گروهی برابر امارات نگه دارد.