مبین رنجبری مهاجم جدید پرسپولیس را بهتر بشناسید

پرسپولیس که این روز‌ها بدون سرمربی هدایت می‌شود، امروز به صورت رسمی نخستین خرید خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی را انجام داد.

سرخپوشان در اولین قدم به سراغ مبین رنجبری ، بازیکن تیم عقاب تهران رفتند. رنجبری که در سهمیه بازیکنان زیر ۲۳ سال قرار می‌گیرد، در حال حاضر آقای گل لیگ رده امید‌های کشور است و با قراردادی که امروز در باشگاه پرسپولیس به ثبت رساند، زین پس برای سرخ‌ها در ادامه لیگ توپ خواهد زد.

همچنین مدیران باشگاه پرسپولیس در دومین خرید خود نیز به سراغ یک بازیکن زیر ۲۳ سال دیگر رفته و نیما معروف‌بیگیریال مدافع کناری عقاب تهران که از قد و قامت خوبی نیز برخوردار است را هم جذب کردند.

مبین رنجبری مهاجم جدید پرسپولیس را بهتر بشناسید

در حالی که این روز‌ها صحبت‌ها پیرامون نیمکت پرسپولیس داغ است، محمد عمری نیز از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شد و به زودی راهی ملوان برای انجام خدمت سربازی خواهد شد. پیش از عمری نیز مرتضی پورعلی‌گنجی از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شده بود.

همچنین احتمال دارد در روز‌های آتی میلاد سرلک نیز سرباز شده و این بازیکن هم از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شود تا دست مدیران سرخ‌ها برای فعالیت و جذب ۳ بازیکن بزرگسال باز شود.