خیال نکونام از خط دفاعی استقلال راحت شد

رافائل سیلوا سرانجام به ایران آمد و در تمرینات استقلال حضور پیدا خواهد کرد تا خیال جواد نکونام از خط دفاعی تیمش راحت باشد و ساختار دفاعی تیمش شکل بگیرد.

با حضور رافائل سیلوا، محمد مرادمند، ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان جنس استقلال برای ارائه سیستم 3 دفاعه جور است و در این ترکیب چهار نفره روزبه چشمی هم حضور دارد که در شرایط خاص برای استقلال به میدان برود.

نمایش خوب آرمین سهرابیان در نیم فصل نخست خیال نکونام را از مدافع یارکوب سمت چپ راحت می‌کند، با حضور ایمان سلیمی و محمد مرادمند در سمت راست رافائل سیلوا آنها در این پست هم مشکلی نخواهند داشت، در قلب دفاع استقلالی ها می‌توانند از روزبه چشمی، رافائل سیلوا و روزبه چشمی استفاده کنند و هر سه بازیکن قدرت رهبری خط دفاعی آبی‌ها را دارند.

خیال نکونام از خط دفاعی استقلال راحت شد

استقلال در پست‌های دفاع راست، وینگر، هافبک هجومی و خط حمله همچنان با مشکل جدی رو به روست و کامل شدن خط دفاعی مقداری از دغدغه‌های نکونام را برطرف خواهد کرد تا در روزهای آینده به دنبال تقویت تیم و برطرف کردن نقاط ضعف استقلال باشد.

مصدومیت کوین یامگا یکی از چالش‌های جدی نکونام و استقلال خواهد بود، مدافع راست آبی‌ها که در اکثر بازی‌های این تیم به میدان رفته بود دچار مصدومیت شدیدی شد و حالا استقلالی‌ها در این پست صالح حردانی و سامان تورانیان جوان را در اختیار دارند.

باید دید در روزهای آینده استقلالی‌ها در خط هافبک و حمله هم به ثبات و ساختار مناسبی می‌رسند یا نقل و انتقالات این تیم مانند نیم فصل نخست با مشکل جدی رو به رو خواهد شد!