۵ خرید جدید استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل ۱۴۰۲

پس از پایان مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر، ۲ لیست نقل و انتقالاتی استقلال بر اساس درخواست سرمربی این تیم از مدیران باشگاه منتشر شد و اسامی موجود در این ۲ لیست، واکنش‌های مختلفی را بین اهالی فوتبال درپی داشت.با ۵ بازیکن جدید استقلال که به این باشگاه دعوت شده اند آشنا می شوید.

هرچند با چند گزینه موجود در این ۲ لیست مذاکراتی صورت گرفت و حتی برخی از آن‌ها مانند امیرحسین حسین زاده نیز رنگ و بوی جدی گرفت، با اینحال طی روزهای اخیر اسامی مطرح می‌شوند که در این ۲ لیست وجود نداشتند اما به نظر می‌رسد تلاش‌هایی جدی برای جذب آن‌ها آغاز شده است.

س از محمدحسین اسلامی که باشگاه ذوب آهن درخواست رسمی استقلال درمورد جذب این بازیکن را تایید می‌کند، محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم نیز تمایل آبی‌ها برای جذب ۲ بازیکن این تیم یعنی مهدی لیموچی و محمد مهدی لطفی  را تایید کرد.

۵ خرید جدید استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل ۱۴۰۲

علاوه بر این ۳ بازیکن، اخباری جدی پیرامون فرشید باقری و فرشید اسماعیلی وجود دارد. بازیکنانی که ظاهرا به باشگاه‌های خود اعلام کرده‌اند قصد رفتن به استقلال را دارند و حتی اسماعیلی به همین خاطر همراه نساجی به اردوی ترکیه نرفته است!

به این ترتیب این سوال مطرح می‌شود که این ۵ بازیکن چگونه خارج از ۲ لیست جواد نکونام، در رادار استقلال قرار گرفته‌اند؟

سوال مهمتر اینکه؛ چه کسی یا چه کسانی از طرف استقلال با این بازیکنان صحبت کرده‌اند و قول پوشیدن پیراهن آبی در نیم فصل دوم را داده‌اند.