رونالدو خوب است اما مسی با کسی قابل قیاس نیست!

فابیو کاپلو مربی سرشناس ایتالیایی که هدایت تیم‌هایی همچون رئال مادرید، یوونتوس ، رم و ... را برعهده داشته در حاشیه جام ملتهای آسیا در قطر مهمان صداوسیما و برنامه جام آرزوها شد.

او در بخشی از گفت‌وگوهایش درباره لیونل مسی گفت: «یک مراسمی برای تیم بارسلونا بود که من اولین بار مسی را آنجا دیدم. بعد از ۲۰ دقیقه که از بازی گذشت به سراغ ریکارد رفتم و گفتم این بازیکن را برای یک سال به من قرض بده. او در جواب به من گفت نه فابیو، او بازیکن من است. ولی می‌تونیم یک راه حل برایش پیدا کنیم. بعد از بازی من به کنفرانس خبری رفتم و گفتم که می‌خواهم تولد یک ستاره جدید در دنیای فوتبال را اعلام کنم. چون من ارزش این بازیکن را می‌دانستم.»

رونالدو خوب است اما مسی با کسی قابل قیاس نیست!

او لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را هم مقایسه کرد و گفت: «من مسی را انتخاب می‌کنم. چون او کاری را انجام داده که شما نمی‌توانید تصور کنید. هر دو بازیکنان فوق‌العاده هستند که در هر لحظه از بازی گل می‌زنند. اما مسی کاری انجام داده که فقط از عهده او برمی‌آمد. رونالدو خوب است و می‌بینم که هنوز گل می‌زند. رونالدو کیفیت خودش را تمرین زیاد ساخت و حفظ کرد. اما ذهن مسی با کسی قابل قیاس نیست.»