چند بازی نیم فصل دوم لیگ برتر ایران با VAR

خداداد افشاریان در حاشیه برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی داوران در شهرستان چالوس در مورد وضعیت این دوره و همچنین شرایط اضافه شدن وی‌ای‌آر به لیگ صحبت کرد.

داوران را با رفتاری تازه به لیگ برمی‌گردانیم

واقعا لذت بردم کیفیت کلاس بالا بود و من خوشحالم که کلاس‌های نیم فصل را اینجا انتخاب کردیم و امیدوارم بتوانیم داوران را از نظر روحی روانی و بدنی با رفتاری تازه‌تر به مسابقات برگردانیم.

من دل نگران بودم که بعد از تهران شهر دیگری را انتخاب کردم، اما شرایط خوب بود و هرحرفی راجع به این مسئله زده می‌شود زیاد جالب نیست. بچه‌ها نسبت به رفتار هتل بسیار راضی هستند.

VAR در لیگ برتر ایران

ما نیم فصل اول سختی داشتیم، بچه‌ها اشتباهاتی کردند و فشار زیاد بود. در جام ملت‌ها داوری که در جام جهانی قضاوت کرده برای اخطارش به وی‌ای‌آر مراجعه کرد. این یک باگ بزرگی است که داریم. با توجه به دستگاهی که خریداری شده و داورانی که در حال گرفتن لایسنس هستند، به نظر می‌رسد که تعدادی از بازی‌هایمان را در نیم فصل دوم با وی‌ای‌آر برگزار کنیم. حلقه گمشده خود من وی‌ای‌آر است و امیدواریم از فصل بعد همه بازی‌ها با این تکنولوژی باشد.

عملکرد بنیادی‌فر در جام ملت‌ها خوب بود

آقای موعود بنیادی‌فر داور اول کشور ماست. در جام ملت‌ها خوب قضاوت کرد و با توجه به صعود ایران به دور بعد شاید به خاطر این مسئله برگشته است. او جایگاه خوبی در ای‌اف‌سی پیدا کرده و امیدوارم در آینده به بازی‌های بزرگتری اعزام بشود.