رجزخوانی ستاره تیم ملی سوریه برای ایران

زاهر المیدانی، بازیکن تیم فوتبال کهربا عراق، بر اعتماد خود به بازیکنان تیم ملی سوریه برای عبور از سد ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 تاکید کرد.

زاهر المیدانی در گفت و گو با برنامه تلویزیونی «یلا آسیا» اظهار داشت: مطمئن هستم که بر تیم ایران غلبه می کنیم، مخصوصاً بعد از اینکه تیم ما بازی های خوبی انجام داد و سطح خوبی را در سطح دفاعی نشان داد.

این بازیکن که نزدیک به 60 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته، گفت: مردم سوریه باید صبور باشند و منتظر ساخت تیمی قدرتمند به رهبری هکتور کوپر باشند. تیم ملی در حال حاضر در مرحله ساخت و ساز است و برای رسیدن به هارمونی و تقویت تیم با عناصر بهتر به زمان زیادی نیاز دارد.

وی افزود: جای تاسف دارد که بازیکنی مانند عمر السومة در تیم ملی حضور ندارد. او یک رهبر و گلزن است و با توجه به حضور فوق العاده او مقابل دروازه حریف، سرمربی تیم ملی اشتباه کرد که او را کنار گذاشت.

وی افزود: چیزی که تیم ملی سوریه کم دارد، جسارت در خلق موقعیت ها در فاز تهاجمی است. پابلو صباغ مهاجم خوبی است و انتظارات زیادی از او مقابل ایران داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران تیم ملی بسیار قدرتمندی است و بازیکنانی در بالاترین سطح دارد که در لیگ های اروپایی بازی می کنند. همه تقابل ها به نفع ایران است اما امیدواریم دوره فعلی آسیا برای تیم ما، یک تورنمنت استثنایی باشد.