شایعه ای درباره سردار آزمون که مثل بمب صدا کرد

سردار آزمون که به خاطر دیر ملحق شدن به اردوی تیم ملی و البته یک مصدومیت بسیار جزئی در دو بازی اول تیم ملی مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ از ترکیب اصلی دور بود، نهایتا در مسابقه سوم مقابل امارات در ترکیب قرار گرفت و اتفاقا دو پاس گل نیز برای مهدی طارمی ارسال کرد. این در حالی است که آزمون در بازی اول مقابل فلسطین نیز گلزنی کرده بود.

بدون شک سردار آزمون یکی از امیدهای اصلی امیر قلعه‌نویی برای موفقیت و قهرمانی در جام ملتهای آسیا محسوب می‌شود. بهترین فرم او در کنار مهدی طارمی می‌تواند به کابوس رقبا تبدیل شود و ایران را به سمت تحقق رویای قهرمانی آسیا سوق دهد.

سردار آزمون

با این حال طی ساعات اخیر شایعه عجیبی از سوی برخی رسانه‌های عربی درباره سردار آزمون مطرح شد. جایی که گفته شد ستاره تیم ملی فوتبال ایران در تمرینات دچار آسیب‌دیدگی شده و حتی ممکن است دیدار برابر سوریه را هم از دست بدهد. با این حال پیگیری‌های ما حکایت از آن دارد که اصلا سردار دچار آسیب دیدگی نشده و احتمالا این یک شیطنت رسانه‌ای برای بر هم زدن تمرکز تیم ملی ایران بوده است. از آن قبیل اقداماتی که پیش از این نیز بارها از سوی رسانه‌های عربی اتفاق افتاده است.