جنگ جواد نکونام و مدیرعامل استقلال بالا گرفت

 لغو اردوی امارات توسط جواد نکونام و بیانیه باشگاه استقلال پیرامون این مسئله کافی بود تا آتشفشان اختلاف سرمربی و مدیرعامل استقلال دوباره فوران کند و حالا دیگر بدون هیچ پرده پوشی می‌توان گفت اختلافات کاملاً عیان شده و همان ماجراهای تابستان به زمستان کشیده شده است.

اختلاف سرمربی و مدیرعامل استقلال غیر قابل کتمان است و به نظر می‌رسد هیات مدیره و مجمع باشگاه باید در این مورد وارد عمل شود. ماجراهای نکونام و خطیر به نوعی از شکل یارگیری تیم سرچشمه می‌گیرد و سرمربی استقلال تابستان امسال به شدت از روند جذب بازیکن انتقاد داشت.

در واقع او معتقد بود بازیکنان مد نظرش را اصلاً به خدمت نگرفته‌اند! در اینکه استقلال نتوانست از مهلت نقل و انتقالات تابستانی به بهترین شکل ممکن استفاده کند کوچک‌ترین تردیدی وجود ندارد اما انصافاً باید این نکته را هم مد نظر قرار بدهیم که استقلالی‌ها در تابستان تحولات مدیریتی هم داشتند و قسمتی از این ماجرا و بازنده شدن آبی‌ها مقابل پرسپولیس در عرصه یارگیری به رفت و آمد حجت کریمی و علی خطیر باز می‌گردد.

نکو نام

در واقع خطیر از بابت برخی شکست‌های نقل و انتقالاتی استقلال مقصر نیست به خاطر اینکه اتفاقات مذکور در زمانی رخ داد که او سمتی در باشگاه نداشت اما جواد نکونام معتقد است مدیرعامل استقلال پس از انتصاب به این سمت باید مساله را پررنگ‌تر دنبال می‌کرد.