هواداران استقلال به گوش باشند؛ تغییرات در راه است

مدت‌ها است که قرار است هیات مدیره باشگاه استقلال ترمیم شود که البته چندی پیش با اضافه شدن علی آقا محمدی استارت این کار خورد و حالا قرار است دوباره و طی چند روز آتی تغییراتی گسترده در باشگاه استقلال شکل بگیرد. 

قرار است در هیات مدیره نفراتی کم و البته اضافه شوند. قرار است به زودی فرشید سمیعی از جمع هیات مدیره جدا شده و کاظم میرولد و علی خطیر به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شوند.

فرشید سمیعی که از سال گذشته بعنوان عضو هیات مدیره وارد باشگاه شده بود در جدیدترین تغییرات از سوی وزارت ورزش از سمت خود کنار می‌رود و دکتر کاظم میرولد که سال‌های دور با اقامحمدی و ایروانی عضو هیات مدیره باشگاه بوده منصوب خواهد شد.   

همچنین شنیده می‌شود در باشگاه استقلال نیز تغییراتی گسترده از لحاظ اجرایی شکل خواهد گرفت. طبق پیگیری‌های آنا علی خطیر مدیرعامل باشگاه  تصمیم دارد علی نظری جویباری را به عنوان معاون ورزشی، علی سامره را که پیش از این سرپرست بود  به عنوان معاون اجرایی و بهرام امیری را در سمت معاون  مالی- اداری باشگاه مشغول به فعالیت کند تا ساختار این باشگاه از نظر اجرایی تقویت شود.

همچنین در مذاکرات صورت گرفته کاظم اولیایی بعنوان رییس شورای راهبردی باشگاه منصوب و مشغول بکار خواهند شد.   پس از این نیز همچنین قرار است بزودی سخنگوی باشگاه نیز مشخص و معرفی شود.

گفتنی است با تغییرات در راس مدیریت استقلال علی اقامحمدی، کاظم  میرولد، مهدی افضلی، مهدی حیدرزاده و علی خطیر ٥ عضو هیات مدیره استقلال خواهند بود.