خبر فوری| نویدکیا به تیم لیگ برتری پیوست

بعد از کشمکش‌های فراوان مدیران باشگاه  مس رفسنجان  سرمربی جدید خود را انتخاب کردند؛ این باشگاه به طور رسمی  محرم نویدکیا  را به عنوان سرمربی معرفی کرد.

مسی‌ها که در پایان نیم فصل اول لیگ برتر با ساکت الهامی قطع همکاری کردند، ابتدا سعید دقیقی را به عنوان سرمربی جدید برگزیدند. با وجود اینکه دقیقی اردوی تیم شمس‌آذر در ترکیه را رها کرد و چند روز هم در تمرینات مس رفسنجان کارش را جلو برد، اما در نهایت او به بهانه مشکلات مالی این تیم را ترک کرد و به شمس‌آذر برگشت.

از این رو مدیریت باشگاه مس رفسنجان برای جذب سرمربی جدید اقدام کرد. حسین پورمحمدی مدیرعامل مس رفسنجان طی روزهای گذشته مذاکراتی را با برخی سرمربیان مطرح لیگ برتری آغاز کرد و بعد از بررسی همه شرایط در نهایت محرم نویدکیا سکان‌دار نیمکت مس رفسنجان در ادامه لیگ برتر شد.

باشگاه مس رفسنجان امروز با انتشار تصویری از پورمحمدی و نویدکیا در حالی که پیراهن این تیم را در دست گرفته‌اند، از سرمربی جدید خود رونمایی کرد.

خبر فوری| نویدکیا به تیم لیگ برتری پیوست

نویدکیای 41 ساله که به واسطه سال‌ها بازی در سپاهان اسطوره این باشگاه محسوب می‌شود، طی دو فصل 1399-1400 و 1400-1401 به عنوان سرمربی، هدایت طلایی پوشان اصفهانی را برعهده داشت و حالا بعد از دوری تقریبا 1.5 ساله از مربیگری دوباره به این عرصه برگشته است.

او در سپاهان به عنوان سرمربی اگرچه جام قهرمانی به ارمغان نیاورد، اما نتایج خوبی گرفت و دو بار در لیگ برتر نایب قهرمان شد. حالا نویدکیا با انگیزه‌های زیاد دومین تجربه سرمربیگری خود را در مس رفسنجان پشت سر می‌گذارد و تلاش می‌کند بتواند شرایط این تیم صنعتی را بهبود ببخشد.

مس رفسنجان در نیم فصل اول مسابقات 15 امتیاز به دست آورد و در رتبه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. نارنجی‌پوشان روز 20 بهمن ماه باید اولین بازی با هدایت نویدکیا را مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انجام بدهند.