به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر، ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج چند سالی است که به عنوان استادیوم اختصاصی سایپای البرز در لیگ برتر معرفی شده است و دیدار های نارنجی پوشان در این استادیوم برگزار می شود اتفاق جالب توجه و البته قابل پیش بینی که در این روزها اتفاق افتاد به خاطر فراهم نبودن میزبانی تیم گهر در شهرستان درود که به تازگی به لیگ برتر فوتبال صعود کرده است با تصمیم مسئولان ورزشی این شهرستان و موافقت هیئت فوتبال استان البرز قرار است دیدار های خانگی خود را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کند که این موضوع با موافقت سازمان لیگ فدراسیون فوتبال همراه بوده است.

از سوی دیگر شنیده ها از نارضایتی مدیران باشگاه سایپای البرز خبر می دهند و انتقادهایی را به مسئولان ورزشی استان البرز مبنی بر برگزار دیدار های گهر درود در کرج اعلام کرده اند و از اینکه مدیر کل وزارت ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان البرز نظر این باشگاه را نخواسته اند و با درخواست مسئولان گهر موافقت کرده اند ناراحت هستند.

به نظر می رسد هنوز مشکلات زیادی بین باشگاه سایپا و اداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد مسئولان سایپا ادعا دارند با توجه به ترافیک بازی های لیگ در ورزشگاه انقلاب چمن استادیوم کیفیت خود را از دست خواهد داد و بازیکنان سایپا در دیدار های خانگی دچار مشکل خواهند شد.

اداره کل ورزش و جوانان هم به کلی خود را از این ماجرا کنارکشیده است و مسئولیت را به هیئت فوتبال واگذار کرده است.

به نظر می رسد برای این اداره فرقی ندارد سایپا در کرج بازی کند یا گهر درود در شرایط فعلی و با توجه به اتفاقات ما را یاد یک ضرب المثل قدیمی می اندازد که مهمان مهمان را نمی بیند صاحب خانه هر دو را.


هروز منتقمی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هدف ما رونق دادن به ورزش کشور است اداره کل بحثحضور گهر درود را به هیئت فوتبال واگذار کرد و اعلام کردیم تصمیم نهایی با هیئت فوتبال استان البرز است ورزشگاه انقلاب امکانات خوبی دارد و از نظر ما هم بازی های گهر و سایپا می تواند در این ورزشگاه برگزار شود.

وی ادامه داد: طبق قرار داد نزدیک به ۱۷ بازی در این فصل هیئت فوتبال با سایپای البرز قرارداد دارد و صد در صد به تعهدات خود را اجرا می کند.

منتقمی در پایان تصریح کرد: باید همه باشگاه های لیگ برتری حرفه ای شوند و به فکر استادیوم اختصاصی باشند سایپای البرز باشگاه ریشه داری است ولی باید به دنبال احداثیک استادیوم اختصاصی باشد.


محمد محمودی رئیس هیئت فوتبال استان البرز در خصوص حضور تیم گهر در کرج در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: با توافق مسئولان استان البرز و هیئت فوتبال استان البرز قرار شد تا تکمیل شدن ورزشگاه اختصاصی گهر بازی های خانگی این تیم در کرج برگزار شود و با توجه به برنامه ریزی لیگ برتر خوشبختانه هیچ تداخلی بین بازی های خانگی سایپای البرز و گهر درود در لیگ برتروجود ندارد.

وی در خصوص ناراحتی باشگاه سایپا از حضور گهر درود در کرج تصریح کرد: ما یکسری تعهدات به باشگاه سایپا داریم که آنها را انجام خواهیم داد و در قراردادهم ذکر شده است.

محمودی ادامه داد: چمن ورزشگاه انقلاب توان حتی برگزاری دو بازی در هفته را دارد و از این نظر مشکلی نخواهیم داشت.

در سال گذشته دیدار های سایپا مهر، شاهین، تیم جوانان و ملی را برگزار کردیم که هیچ آسیبی به چمن ورزشگاه وارد نشد.


سعید تقی زاده سخنگوی باشگاه سایپای البرز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حضور گهر درود در کرج و برگزاری های دیدارهای خانگی این تیم در ورزشگاه انقلاب اظهار داشت: با حضور گهر در کرج هر هفته ما شاهد برگزاری بازی های لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب خواهیم بود که با توجه شرایط این استادیوم چمن اسیب خواهد دید.

وی ادامه داد: در این روزهای هم مسئولان استان و هم باشگاه سایپا تمام سعی خود را می کنند تا امکانات باشگاه و ورزشگاه انقلاب را کامل کنند تا تمام امتیازات AFC را کسب کنیم ولی با این اتفاقات حرکت با کندی پیش خواهد رفت.

سخنگوی باشگاه سایپا درباره اینکه در خصوص حضور گهر درود در کرج آیا مسئولان ورزش استان با این باشگاه مشورتی داشته اند یادآور شد: در خصوص این موضوع صحبتی نمی کنم فقط امیدوارم که با حضور گهر در کرج به ورزشگاه انقلاب آسیبی نرسد.