بیوگرافی جلال الدین ماشاریپوف بازیکن جدید استقلال

جلال‌الدین ماشاریپوف پیش از این بازیکن تیم الشباب بود و ۶۰ بازی ملی دارد. در ادامه بیوگرافی جلال الدین ماشاریپوف را می خوانید.

بیوگرافی جلال الدین ماشاریپوف و همسرش

جلال الدین ماشاریپوف یا جلال‌الدین مشاریپوف بازیکن فوتبال متولد ۱ سپتامبر ۱۹۹۳ در گرگانج ازبکستان فوتبالیست و بازیکن فوتبال اهل ازبکستان است. او در بهمن ماه ۱۴۰۲ با قراردادی به تیم استقلال ایران پیوست.

سوابق

جلال الدین ماشاریپوف Jaloliddin Masharipov، یک فوتبالیست حرفه‌ای ازبکستانی است که در پست وینگر برای باشگاه استقلال لیگ برتر ایران و تیم ملی ازبکستان بازی می‌کند. او فوتبال را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و کم کم توانست به باشگاه های مهم و بزرگ راه پیدا کند. جلال الدین ماشاریپوف متولد ۱ سپتامبر ۱۹۹۳ بازیکن فوتبال اهل کشور ازبکستان است که در پست وینگر بازی می کند.

ماشاریپوف بازیکن فوتبال متاهل است. او مدتی پیش با یک بلاگر ازدواج کرده و دارای همسر می باشد. به احتمال زیاد او برای بازی در باشگاه استقلال با همسرش به ایران می آید و در ایران زندگی می کند.

بیوگرافی جلال الدین ماشاریپوف بازیکن جدید استقلال

جلال الدین ماشاریپوف اهل کجاست

جلال‌الدین ماشاریپوف (ازبکی: Жалолиддин Машарипов؛ زادهٔ ۱ سپتامبر ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال در پست وینگر اهل کشور ازبکستان است که برای استقلال در لیگ برتربازی میکند. مشاریپوف وینگر جدید استقلال اهل ازبکستان است. او سابقه بازی در شباب الاهلی، پاختاکور، لوکوموتیو، النصر، شباب الاهلی، پانسرایکواس، تیم ملی زیر ۲۰ سال تا ۲۳ سال ازبکستان را در کارنامه ورزشی خود دارد.