می‌خواهند به جای۱۵۰میلیون، ۱۴میلیون بدهند

به گزارش افکار نیوز به نقل از ورزش سه،مازيار زارع اظهار داشت: با توجه به پتانسيلي که در ملوان وجود دارد همان تيم دلخواه هواداران خواهيم شد. به اين تيم بسيار اميدوارم اما بايد کمي صبور باشيم چون کارمان را به دليل مشکلاتي که داشتيم دير شروع کرديم. هر روز که از ليگ برتر بگذرد شرايطمان بهتر خواهد شد.

وی درباره حضورش در ملوان گفت: پیشنهادهای خوبی داشتم اما باید دینم را به ملوان ادا می‌کردم. دو پیشنهاد بسیار خوب داشتم اما موقع‌اش بود که به تیم شهرم بیایم. دلیل اصلی بازگشتم به انزلی مردم خونگرم این شهر بود که همیشه من را شرمنده کرده‌اند.

زارع در خصوص طلبش از باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مگر می‌شود از باشگاه پرسپولیس طلب نداشته باشم؟ من از این باشگاه طلب دارم ولی متاسفانه آنهایی که در این تیم ماندند به یک شکل متفاوت جریمه شدند و امثال من که از این تیم رفته‌ایم به شکلی دیگر جریمه شدیم. ۳۰ درصد جریمه باشگاه پرسپولیس را قبول ندارم، اگر این موضوع برای همه اتفاق بیفتد قبول خواهم کرد اما برای یکی، دو نفر نه.

هافبک ملوان ادامه داد: در بین فوتبالیست‌ها مسئله‌ای رایج است که اگر اتفاقی بیفتد به همدیگر می‌گویند و هیچ چیز مخفی نمی‌ماند چون همه با هم دوست و رفیق هستند. دوست داشتم وقتی به بازیکنی قول می‌دهند که ۱۰ تا ۱۵ درصد از قراردادش کسر شود با امثال من هم که از این تیم رفته‌ایم همین برخورد را کنند نه اینکه به دنبال این باشیم که آنهایی که در پرسپولیس نیستند ۳۰ درصد و آنهایی که ماندند ۱۰ تا ۱۵ درصد جریمه شوند. این موضوع عادلانه نیست.

وی خاطرنشان کرد: همین مسائل است که آه پشت سر پرسپولیس می‌ماند و باعثمی‌شود این تیم خوب نتیجه نگیرد. من ۱۵۰ میلیون از باشگاه پرسپولیس طلب داشتم ولی می‌خواهند به ۱۴ میلیون بدهند. مطمئن باشید پرسپولیس در این فصل هم نتایج خوبی نمی‌گیرد. وقتی با این وضعیت به اداره مالیات می‌رویم باید ۱۰۰ بار قسم بخوریم که مبلغ قراردادمان متفاوت با آنچه می‌گویند، است. آنها باورشان نمی‌شود و گمان می‌کنند مبالغ قرارداد ما به نوشته برخی رسانه‌ها یکسان است.

بازیکن فصل گذشته پرسپولیس یادآور شد: ۱۵۰ میلیونی که از باشگاه پرسپولیس طلب دارم کجا، ۱۴ میلیونی که می‌خواهند به من بدهند کجا؟ جریمه هم برای من در نظر گرفته‌اند. من به این موضوع اعتراض دارم فقط برای آنهایی که از این تیم رفته‌اند در نظر گرفته شد. این موضوع عادلانه نیست.

زارع در پاسخ به این سؤال که چرا از پرسپولیس رفتید و مصاحبه جنجالی انجام دادید گفت: این موضوع ربطی به این ماجرا ندارد. من همیشه بازیکنی هستم که حرف‌های خودم را می‌زنم و با هیچ کس رو در بایستی ندارم. به رویانیان اعتقاد دارم و او کارش را بلد است. در حال حاضر هم نه من به ایشان احتیاج دارم و نه ایشان به من احتیاج دارد. رویانیان در حال حاضر یکی از بهترین‌ مدیران ایران است چون راه درآمد زایی را بلد است. من اگر حرفی زدم واقعیت داشته و واقعیت را خوب یا بد، باید پذیرفت.

بازیکن فصل پیش پرسپولیس درباره شرط کریمی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس به فارس گفت: کریمی دوست صمیمی من است. من ۴ ماه پیش تصمیم گرفته بودم از پرسپولیس بروم. یادتان است مقابل در ورزشگاه درفشی فر گفتم من را ۴ ماه دیگر تحمل کنید می‌خواهم بروم. فوتبال من در پرسپولیس به بن بست خورده بود و نمی‌توانستم کاری کنم.

وی تاکید کرد: در پرسپولیس آن چیزی را که از تو می‌خواستند نمی‌توانستی پیدا کنی و از یک بازیکن توانایی‌اش را می‌گرفتند اما حالا به ملوان برگشتم و کم کم می‌خواهم همان بازیکنی شوم که در ملوان توپ می‌زدم و فوتبال خودم را بازی کنم. در ملوان همه برای گرفتن نتیجه جان می‌دهند. در ملوان حداقل فوتبالم را از من نمی‌گیرند و توانایی‌های من را نصف نمی‌کنند. برای بازیکنان پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم اما فوتبال یک بازیکن در این تیم نصف و شاید کمتر شود.