ساعت بازی امروز کره جنوبی و اردن در نیمه نهایی جام ملتهای آسیا

در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران امروز سه شنبه ۱۷ بهمن تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در ورزشگاه احمد بن علی الریان مقابل اردن قرار می‌گیرد.

تیم‌هایی که به عنوان تیم دوم و سوم از گروه E جام ملت‌ها بالا آمدند اما در ادامه کره جنوبی با عبور از سد عربستان و استرالیا و اردن با شکست دادن عراق و تاجیکستان موفق به حضور در جمع ۴ تیم شدند.

کره جنوبی که آخرین بار در سال ۲۰۱۵ به فینال جام ملت‌ها صعود کرده برای شکستن طلسم ۶۳ ساله خود در راه قهرمانی این تورنمنت باید از سد تیمی بگذرد که در دور گروهی به سختی از شکست مقابل آن فرار کرد و با گل به خودی بازیکن اردن در دقیقه ۹۱ به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

شاگردان یورگن کلینزمن فرار از باخت در لحظات پایانی را در ۲ بازی خود در مرحله حذفی هم تکرار کردند تا مقابل عربستان در ضربات پنالتی و در بازی با استرالیا در پایان ۱۲۰ دقیقه مجوز صعود را دریافت کنند.

ساعت بازی امروز کره جنوبی و اردن در نیمه نهایی جام ملتهای آسیا

از طرفی تیم حسین عموطه نیز پس از تساوی در بازی با کره، مقابل بحرین شکست خورد تا مسیر راحت‌تری برای رسیدن به جمع ۴ تیم طی کند. آنها پس از کامبک تاریخی مقابل عراق، با گل به خودی وحدت هنانوف، مدافع پرسپولیسی تاجیکستان برای اولین بار بلیت حضور در نیمه نهایی تورنمنت را به دست آورد.

شاید تمام نشدن شدن ۲ بازی اخیر کره در ۹۰ دقیقه در دیدار مقابل اردن شرایط را برای سون هیونگ مین و یارانش سخت کند اما آنها خوب می‌دانند باید برابر حریفی که بازیکنانش از فیزیک مناسبی بهره‌مند هستند، تمام توان خود را به کار بگیرند تا قربانی یک شگفتی نشوند.