رشفورد در رادار پاری‌سن‌ژرمن

پاری‌سن‌ژرمن در حال تهیه لیستی برای جانشینان کیلیان امباپه است. گزارش‌ها در فرانسه حاکی از آن است که این بازیکن تصمیم دارد در پایان فصل پس از پایان قراردادش با پی‌اس‌جی به رئال مادرید بپیوندد. لوس بلانکوس ظاهراً مطمئن است که می‌تواند این معامله را انجام دهد و امباپه نیز آماده کاهش دستمزد ۶۲ میلیون پوندی سالانه خود است. پاری‌سن‌ژرمن به خوبی می‌داند که در خطر از دست دادن ستاره خود قرار دارد و فهرستی از کسانی که می‌توانند جانشین او شوند تهیه کرده است. گزارشگر بن جیکوبز ادعا می‌کند که انتقال رشفورد را نمی‌توان رد کرد.

مدتی است که مهاجم منچستریونایتد مورد توجه پاریسی‌هاست. او حتی قبل از امضای قرارداد جدیدش با یونایتد در سال گذشته با باشگاه مذاکره کرده بود. با این حال، مذاکره بر سر انتقال رشفورد به پاری‌سن‌ژرمن ممکن است دوباره آغاز شود مشروط بر اینکه خودش مشتاق این انتقال باشد. اگر رشفورد به این اتفاق تمایلی نداشته باشد پاریسی‌ها وقت خود را برای تعقیب او تلف نخواهند کرد و به دنبال ستاره‌های دیگر خواهند رفت.

رشفورد در رادار پاری‌سن‌ژرمن

نشریه سان هفته گذشته گزارش داد که انتظار نمی‌رود پاری‌سن‌ژرمن دوباره به سراغ رشفورد برود زیرا ویکتور اوسیمن را هدف قرار داده است. مهاجم ناپولی همچنین مورد توجه آرسنال و چلسی نیز قرار گرفته است. اما فعلا همه چیز به رشفورد بستگی دارد و باید صبر کرد و دید که آیا او قصد ترک یونایتد را دارد یا خیر.

این بازیکن ۲۶ ساله در این فصل برای روی فرم آمدن با مشکل مواجه شده و در ۲۸ بازی تنها ۵ گل به ثمر رساند. گزارش‌های زیادی از مشکلات او در خارج از زمین نیز منتشر شده که باعث عصبانیت سران اولدترافورد شده است.