به گزارش افکار نیوز، حسین ابن قاسم در گفتگو با مهر، در خصوص اتفاقات بازی دوستانه فولاد خوزستان با پرسپولیس و رفتار تماشاگران این تیم تصریح کرد: تماشاگران پرسپولیس از وقتی که بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند تا آخر مسابقه به اسماعیل شریفات توهین و حتی به سمت او بطری آب پرتاب میکردند. شریفات هم اواخر بازی از کوره در رفت و فقط با دستانش عدد چهار را نشان داد.

وی افزود: تماشاگران پرسپولیس حرف‌های رکیکی زدند. چنین برخوردی با یک تیم میهمان صحیح نبود و انتظار نداشتیم با این شیوه مورد استقبال قرار بگیریم! متاسفانه درگیری‌ها بعد از بازی هم ادامه پیدا کرد و تماشاگران قصد داشتند شریفات را به شدت کتک بزنند.

سرپرست تیم فولاد به نقش علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا اشاره کرد و گفت: خدا اموات این دو بازیکن را رحمت کند. ما دست به دامن آنها شدیم تا بتوانیم شریفات را از آنجا خارج کنیم. این دو بازیکن چون از ابتدا شاهد بی حرمتی‌ها بودند به شدت به رفتار تماشاگران اعتراض کردند.

ابن قاسم تاکید کرد: خوب شد که در این مسابقه دوستانه شکست خوردیم، وگرنه معلوم نبود چه اتفاقات دیگری برای ما رقم می‌خورد.

وی در پایان درباره برنامه تیم فولاد گفت: روز یکشنبه یک بازی دوستانه با تیم شیبان خوزستان برگزار می‌کنیم و پس از آن روز ۲۸ تیرماه با پرواز مستقیم به رشت می‌رویم تا در هفته اول لیگ برتر به مصاف داماش گیلان برویم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان که خود را برای حضور در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر آماده می کند، روز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی که در ورزشگاه شهید درفشی فر تهران برگزار شد با نتیجه ۲ بر یک برابر پرسپولیس شکست خورد.