بازگشت رامین رضاییان به لیگ مورد علاقه‌اش!

رامین رضاییان پس از تجربه تلخ جام‌ملت‌های آسیا که با ناکامی و عدم درخشش او همراه بود امروز در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال خواهد رفت و با حفظ روندی که در بازی‌های مرحله گروهی داشت می‌تواند بار دیگر درخشش در زمین مسابقه را تجربه کند و یکی از بازیکنان تاثیرگذار سپاهان در این مسابقه حساس باشد.

 

بازگشت رامین رضاییان به لیگ مورد علاقه‌اش!

دیدار سپاهان و الهلال یکی از مهم‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی آسیا است که تنها نماینده ایران باید به مصاف تیم پرستاره و قدرتمند عربستانی برود، رامین رضاییان یکی از کلیدی ترین بازیکنان سپاهان در مرحله گروهی بود و 4 گل در این مسابقات به ثمر رساند.

اوج درخشش رامین در بازی با آلمالیق در ازبکستان همراه بود، مسابقه ای که سپاهان با 2 گل رامین موفق شد سه بر یک این تیم را شکست دهد، رامین همچنین در بازی برگشت در پیروزی 9 بر 0 سپاهان یکی از گل‌های این تیم را به ثمر رساند.

درخشش رامین به بازی با آلمالیق ختم نمی‌شود، او مقابل نیروهوایی عراق یک پاس گل به نام خود ثبت کرد و در آخرین مسابقه سپاهان تک گل این تیم را مقابل الاتحاد به ثمر رساند.

مدافع راست سپاهان در این مسابقه کار سختی مقابل بازیکنان کناری الهلال خواهد داشت و علاوه بر مسئولیت دفاعی که برعهده دارد باید در حملات این تیم حضور موثر داشته باشد و از فضای خالی یاسر الشهرانی یا محمد البریک استفاده کند.
این مسابقه ساعت ۱۹:۳۰ در اصفهان برگزار خواهد شد.