روز تاریخی امید عالیشاه فرا رسید

بعد از یک جلسه محرومیت، امید عالیشاه در حالی آماده بازی با تراکتور می‌شود که دیدار با تیم‌های تبریزی، همیشه جدال جذابی برای او بوده است. عالیشاه به واسطه یک دوره حضور کوتاه به عنوان بازیکن سرباز در تراکتور، طعم بازی در فوتبال تبریز را چشید اما این دوره برای او چندان موفقیت‌آمیز نبود و بیشتر باعث شد تا دوئل خاصی نیز بین او و هواداران تراکتور شکل بگیرد که البته در ادامه بیشتر هم اوج گرفت.

اما این دیدار با تراکتور برای عالیشاه حس و حال دیگری دارد. در صورتی که سرمربی جدید پرسپولیس در این بازی به عالیشاه میدان بدهد، او برای دویست و پنجاهمین بار پیراهن سرخپوشان را برتن می‌کند و به یک رکورد تاریخی دست می‌یابد.

او هم اکنون به همراه بهروز رهبری‌فرد در رتبه ششمین بازیکنان باسابقه لیگ برتر است اما می‌تواند در دیدار با تراکتور او را پشت سر بگذارد و به تنهایی این رتبه را تصاحب کند.

روز تاریخی امید عالیشاه فرا رسید

جالب است بدانید که در تاریخ پرسپولیس تنها علی پروین، محمد پنجعلی، سیدجلال حسینی، حسین عبدی و افشین پیروانی توانستند از این مرز عبور کنند و حالا عالیشاه فرصت دارد که تا پایان فصل بالاتر از پنجعلی قرار بگیرد.

نکته دیگر اینکه در صورتی که عالیشاه فصل آینده نیز در پرسپولیس باشد و حداقل 51 بازی دیگر انجام دهد، به همراه علی پروین تنها بازیکنانی خواهند بود که از مرز 300 بازی برای پرسپولیس عبور کرده‌اند.