به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علی امیری در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد جذب نکونام و مجیدی گفت: از بین جواد نکونام و فرهاد مجیدی فقط یک نفر استقلالی میشود. فردا مذاکرات نهایی را با نکونام انجام میدهیم. من ۲،۳ ساعت پیش با نکونام حرف زدم. او اکنون راهی آلمان است تا آخرین هماهنگیهای را با مدیر برنامههایش انجام دهد و ساعت ۲:۳۰ بامداد به تهران میآید و فردا عصر مذاکرات نهایی را برای حضور در استقلال با فتح الله زاده انجام میدهد.

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال چگونه می‌خواهد مبلغ ۲.۵ میلیون یورو بابت رضایت نامه به اوساسونا بدهد یا اینکه مبلغ ۵۰۰ هزار دلاری است که مدیرعامل باشگاه گفته، عنوان کرد: مبلغ رضایت نامه نکونام همان رقمی است که فتح الله زاده اعلام کرده و ۲.۵ میلیون یورو صحت ندارد و این رقم گمانه زنی رسانه‌ها برای رضایت نامه نکونام است. از نکونام و خود مدیر برنامه‌هایش می‌توانید سؤال کنید ضمن اینکه ما پس از انتقال نکونام اسناد را در اختیار دوستان قرار می‌دهیم. قرارداد نکونام با استقلال ۲ ساله خواهد بود.

معاون باشگاه استقلال در مورد حضور دروازه بان استرالیایی در این تیم گفت: این بازیکن ۳۴ ساله است و سابقه بازی در لیگ استرالیا و تیم ملی این کشور را دارد. او دروازه بان خوبی است و قرار است به عنوان دروازه بان دوم به تیم ما بیاید.

امیری در مورد جدایی محمد محمدی و ایمان مبعلی از استقلال گفت: محمدی و مبعلی از بازیکنان با شخصیت فوتبال ایران هستند. دروازه بان اول استقلال رحمتی است و با توجه به صحبت دایی با محمدی این دروازه بان از قلعه نویی خواست با جدایی‌اش موافقت کنند که قلعه نویی نیز به خاطر شخصیت محمدی این کار را انجام داد.

وی ادامه داد: مبعلی گفت که تعداد هافبکها در استقلال زیاد است و قرار است بازیها تقسیم شود اما من به ایران آمدم تا در سال جام جهانی خودم را به کیروش نشان دهم بنابراین اجازه بدهید به پیکان بروم که با جدایی او نیز موافقت شد.