به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علی کفاشیان بعد از ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قراردادهایی که در فوتبال سقف تعیین شده را رعایت نکردهاند اعتباری ندارند.

وی با اشاره به سفر خود به مالزی تاکید کرد: با وجود اینکه امتیاز میزبانی نوجوانان زیر ۱۷ سال آسیا را داریم اما در سفر به مالزی تقاضای میزبانی ارائه نمی‌کنیم.

برای مجمع انتخاب رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی که پیش از این سه تن کاندیدا بودند با استعفای دو کاندیدا تنها علی برات‌زاده ماند که با ۲۱ رای از مجموع ۲۲ رای به عنوان رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی انتخاب شد که پس از تنفیذ حکم از سوی رئیس فدراسیون به مدت چهار سال رسماً سکاندار هیئت خواهد بود.

همچنین از بین محمد حسن حریری و حسن قهوه‌چی به عنوان نمایندگان روسای شهرستان‌ها و سید مهدی علیپرست و محمود ناصری‌مقدم به عنوان نمایندگان باشگاه‌ها، حسن قهوه‌چی و محمود ناصری‌مقدم به ترتیب با کسب ۱۵ و ۱۳ رأی به عنوان اعضای هیئت رییسه انتخاب شدند.

زهرا رضایی و حسین نقیبیمقدم نیز به عنوان نواب رئیس و حلیمه استانستی به عنوان خزانهدار پیشنهادی به اعضای مجمع معرفی شدند که از مجمع رأی اعتماد گرفتند و حمیدرضا قیطاسی نیز به عنوان بازرس هیئت انتخاب شد.