به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال پس از برپایی اردو در ترکیه و انجام ۳ بازی دوستانه و پس از دو روز استراحت در تهران، از ساعت ۱۸ امروز تمرینات خود را در کمپ مرحوم ناصر حجازی از سر گرفت. در این تمرین بیش از ۵۰۰ هوادار حضور داشتند.

* مهمترین اتفاق تمرین امروز حضور مجتبی جباری بود که این بازیکن مقابل در کمپ با استقبال تماشاگران مواجه شد. جباری به رختکن رفت، لباس‌هایش را عوض کرد و پا به زمین چمن گذاشت. بازیکنان مشغول بازی تنیس فوتبال بودند که در این بین استقبال بازیکنان از جباری بسیار سرد و البته تعجب برانگیز بود. بازیکنان استقلال به سمت جباری نرفتند و با وی دست ندادند و تنها امیر حسین صادقی جباری را در آغوش گرفت و به او خوش آمد گفت.

* فابیو جانواریو با استقبال گرم هواداران مواجه شد و با تک تک بازیکنان استقلال نیز دست داد.

* قبل از شروع تمرین یک راس گوسفند مقابل پای بازیکنان قربانی شد.

* امیر قلعه نویی بازیکنان را در میانه زمین جمع کرد و حدود ۱۰ دقیقه با آنها به صحبت پرداخت. وی از بازیکنان جدید تیم استقلال خواست عقب ماندگی‌های خود را در این چند روز جبران کرده و خود را به شرایط دیگر بازیکنان برسانند.

* خسرو حیدری هافبک استقلال در تمرین امروز غایب بود.

* بازیکنان استقلال از اینکه هنوز پول‌هایش را نگرفته‌اند، ناراحت بودند. این ناراحتی به مشوقان باشگاه استقلال هم سرایت کرد و تعدادی از آنها گلایه دارند که چند ماه است حقوق خود را دریافت نکرده‌اند. آنها امروز تنها نظاره گر تمرین بودند و هیچ بازیکنی را تشویق نکردند و فقط در پایان تمرین به تشویق قلعه‌نویی پرداختند.

* علی لطیفی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال، رضا رجبی، منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی از جمله اشخاصی بودند که در تمرین امروز استقلال حضور داشتند. میرشاد ماجدی نیز در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* رودریگو توزی، جانواریو و مجتبی جباری بازیکنانی بودند که تنها به دویدن دور زمین پرداختند و کار هوازی انجام ‌دادند.

* قبل از آغاز تمرین تاکتیکی ساموئل، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی و حنیف عمران زاده راهی رختکن شدند تا تست دوپینگ بدهند. از این پس در تمرینات تیم‌های لیگ برتری بازرسان و ماموران ضد دوپینگ سرزده حضور پیدا می‌کنند و از بازیکنان تست می‌گیرند.

* یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز مصدومیت مدد جباری بود. مسئول تدارکات استقلال در حالی که مشغول قدم زدن در کنار زمین بود داخل یکی از چاله‌های زمین کمپ افتاد و زانویش خراش برداشت.

* حدود ۳۰ دقیقه از تمرین تیم آبی پوشان گذشته بود که هواداران استقلال خواستار این شدند جباری به سمت قلعه نویی برود. شماره ۸ تیم استقلال نیز این کار را انجام داد و قلعه نویی را در آغوش گرفت که با استقبال شدید طرفداران این تیم مواجه شد.

* مسئولان باشگاه استقلال یک وسیله نقلیه مینی بوس را برای جا به جایی اعضای مدرسه فوتبال این باشگاه تهیه کرده و آن را به کمپ استقلال آورده بودند.

* میثم حسینی به دلیل آسیب دیدگی فعلا در تمرینات استقلال حضور ندارد و به مداومی پای مصدوم خود می‌پردازد.

* طبق وعدهای که از پیش داده شده بود قرار بود فتح الله زاده امروز به محل تمرین بیاید و حتی شایعاتی پیرامون اینکه مدیر عامل استقلال جواد نکونام را به تمرین میآورد مطرح شد اما خبری از این دو نفر نبود.