اظهارات معاون پرسپولیس درباره جانشین بیرانوند و خرید ستاره لیگ برتری

حسین بادامکی پس از پیروزی این تیم برابر تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: هواداران با وجود اینکه حضور نداشتند اما انرژی مثبت‌شان وجود داشت. نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم، البته نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم و چند موقعیت خوب هم داشتیم. در ادامه بازی خوب و حساب‌شده‌ای انجام دادیم. در مسابقه بعدی هم بازیکنان جدید به ترکیب اضافه می‌شوند و تیم با قدرت بیشتری به میدان خواهد رفت.

وی در ادامه درباره رادوشوویچ که مدعی بود پرسپولیس، مالیات این بازیکن را پرداخت نکرده است، اظهار داشت:استعلام گرفته بودیم و اشاره کرده بودند که پنجره داخلی پرسپولیس بسته نیست. سازمان لیگ هم ظهر کارت بازی آل‌کثیر را صادر کرد و اگر پنجره بسته بود، قراردادش ثبت نمی‌شد. باشگاه ضمانت‌هایی داده بود و اداره مالیات هم نامه داد. اداره مالیات همین‌طور نامه‌ رسمی را به نهادی نمی‌دهد.

بادامکی درباره ثبت اولین برد پرسپولیس با اوسمار هم تصریح کرد: در بازی قبلی هم بدشانسی آوردیم، با وجود احترامی که برای تیم آلومینیوم قائل هستم اما موقعیتی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نشد و بر اثر یک اتفاق شکست خوردیم.

اظهارات معاون پرسپولیس درباره جانشین بیرانوند و خرید ستاره لیگ برتری

وی افزود: کیفیت پرسپولیس با وجود بازیکنانی که اضافه شده‌اند، بالا رفته است و تیم خوبی داریم و با توجه به بازخوردی که در تمرینات گرفتم، اوسمار مربی خوبی نشان داده است. بچه‌ها هم با جان و دل بازی می‌کنند. تنها مشکل ما پنجره بسته بود که امروز باز شد. اگر آی‌تی‌سی دو بازیکن خارجی ما زودتر می‌آمد، می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم اما از بازی بعد از همه بازیکنان استفاده می‌کنیم.

بادامکی درباره جذب یک دروازه‌بان جدید هم یادآور شد: با وجود اینکه گفته می‌شود امیررضا رفیعی گلر دوم ما بی‌تجربه است اما دروازه‌بان خیلی خوبی است. اگر چه در ۲ بازی تدارکاتی در امارات و تهران با حضور رفیعی، تیم باخت؛ اما گلر جوان و باکیفیت و آینده‌داری است.

معاون ورزشی پرسپولیس درباره چرایی منتفی شدن حضور رشید مظاهری در این تیم، تصریح کرد: لیست بزرگسال پرسپولیس پر است و باید برای جذب بازیکن، لیست را خالی می‌کردیم اما این ممکن نشد.گلر بزرگسال نمی‌توانیم به تیم اضافه کنیم، دروازه‌بان زیر ۲۳ سال که در لیگ برتر بازی کرده باشد، فکر نکنم داشته باشیم. باز هم تاکید می‌کنم، رفیعی، گلر باکیفیتی است و باید به او روحیه بدهیم تا موفق شود.

وی درباره اینکه چرا با وجود اعلام باشگاه، مراسم تقدیر از یحیی گل‌محمدی برگزار نشد، گفت: با توجه به اینکه درگیر نقل‌وانتقالات و پنجره بسته بودیم، فرصتی برای برگزاری مراسم فراهم نشد اما در فرصت مناسب انجام می‌شود.

بادامکی درباره احتمال جدایی شهاب زاهدی با توجه به پیشنهادی که از لیگ کره دارد، گفت: علاوه بر زاهدی، دو سه بازیکن دیگرمان هم پیشنهاد دارند اما جدایی آنها منوط به اجازه اوسمار است.

معاون باشگاه ورزشی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بازیکنان خارجی این تیم هم اظهار داشت: عبدالکریم مشکلی ندارد، درباره نبیل باهویی هم اگر نظر اوسمار، جدایی این بازیکن باشد، باید با او به توافق برسیم.

وی در پایان از قطعی بودن جذب محمد خدابنده‌لو، هافبک مس رفسنجان خبر داد.