الهلال 3 سپاهان 1 /شب پرحسرت سپاهان به پایان رسید

ورزشگاه کینگدام آره نا شهر ریاض شاهد برگزاری یک دیدار حساس از مرحله یک هشتم نهایی  لیگ قهرمانان آسیا  است. جایی که سپاهان به دنبال جبران شکست سه بر یک در بازی رفت است و آبی پوشان نیز می خواهند از فرصت میزبانی نهایت بهره را برده و راهی دور یک چهارم نهایی شوند.

الهلال با تمام ستارگان مطرح خود پای به زمین مسابقه می گذارد. آنها هر پنج بازیکن خارجی خود را در ترکیب اصلی قرار داده اند و در خاص ترین ورزشگاه جهان پذیرای شاگردان ژوزه مورایس خواهند بود.

سپاهان نیز به دنبال خلق شگفتی در این مسابقه است هر چند که ژوزه مورایس هیچ گاه در صحبت هایش از کامبک حرفی به زبان نیاورد و هر بار مدعی بود که آنها برای لذت بردن از این مسابقه در ریاض هستند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های الهلال و سپاهان را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا / پنج شنبه: 03/12/1402 ؛ ساعت: 21:30  / ورزشگاه: کینگدام آره نا /  25 هزار تماشاگر 
گروه داوری: عادل خمیس النقبی / کمک ها: محمد یوسف عبدالله - علی راشد النویمی (همگی از امارات)؛ داور چهارم: سلطان محمد صالح یوسف

ترکیب الهلال: 
یاسین بونو، حسان تمبکتی، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی، محمد کنو، روبن نوس، مالکوم، میشائیل دلگادو، سالم الدوسری، الکساندر میتروویچ
سرمربی: ژرژ ژسوس

گزارش زنده الهلال 0 سپاهان 0

ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، رامین رضاییان، امید نورافکن، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، علی اصغر اعرابی، شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

لحظات حساس:
دقیقه2: شروع طوفانی سپاهان منجر به خلق موقعیت توسط احمدزاده شد اما ضربه او با برخورد به مدافع الهلال با اختلافی اندک به کرنر رفت.
دقیقه 6: ضربه نفس گیر مغانلو با اختلاف نه چندان زیاد از بالای دروازه بونو به بیرون رفت.

دقیقه 12:  ارسال دیدنی رامین رضاییان به روی دروازه با ضربه عجیب و غریب فرشاد احمدزاده به بیرون رفت.
دقیقه 15: ارسال روبن نوس حوالی نقطه پنالتی به الکساندر میتروویچ رسید که ضربه سر او را پیام نیازمند دفع کرد و در برگشت نیز شوت حسان تمبکتی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 18: ارسال بلند سعود عبدالحمید از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر میتروویچ همراه شد که توپ او از نیازمند عبور کرد ولی یزدانی توپ را از روی خط برگشت داد و مانع از گلزنی حریف شد.
دقیقه 22: شوت روی پای میتروویچ را نیازمند به راحتی مهار کرد.
دقیقه 24: اعرابی از سمت چپ با یک فرار تند و تیز صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه او به شکل خطرناکی و با فاصله کم از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 27: ارسال بازیکنان الهلال به روی دروازه در تیر دوم به محمد کنو رسید که شوت روی پای او به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه 31: پرتاب اوت بلند آریا یوسفی به روی دروازه با ضربه سر مغانلو به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن موفق شد دروازه حریف را باز کند ولی این گل به دلیل آفساید رد شد.

دقیقه 40: میتروویچ باز هم در باز کردن دروازه سپاهان بدشانس بود. ضربه او در آستانه ورود به دروازه توسط آریا یوسفی از روی خط برگشت داده شد.
دقیقه 43: ارسال دیدنی رامین رضاییان در تیر دوم به مغانلو رسید که ضربه سر تماشایی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 45: شوت فنی و بغل پای مالکوم را نیازمند مهار کرد.

دقیقه 51: شوت راه دور آریا یوسفی را یاسین بونو مهار کرد.
دقیقه 62: ارسال آریا یوسفی در پشت محوطه جریمه به مغانلو رسید و او تصمیم گرفت با ضربه سر دروازه الهلال را تهدید کند که توپ او به بیرون رفت.

دقیقه 71: روی اشتباه آریا یوسفی، مالکوم با فراری تند و تیز به سمت دروازه سپاهان پیش رفت که با خطای یزدانی سرنگون شد. داور ابتدا به مدافع سپاهان کارت زرد داد و سپس با مراجعه به VAR، یزدانی را اخراج کرد.

دقیقه 2+90: یک ارسال از سمت راست به میتروویچ رسید و او نیز توپ را برای مالکوم کاشت که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.