اصل ماجرای جنجالی علیرضا بیرانوند و وحید کاظمی داور بازی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس دیروز یک کلین‌شیت مهم برای تیمش به ارمغان آورد تا قرمزها در یکی از بازی‌های حساس لیگ پیروز شوند. با این حال بیرو با دریافت کارت زرد و چهار کارته شدن کامش از کسب این پیروزی تلخ شد.

ویدیویی از پشت دروازه علیرضا بیرانوند منتشر شده که او اوایل بازی با کمک داور صحبت می‌کند و از او می‌خواهد به داور بازی متذکر شود که او در صورت دریافت کارت زرد بازی بعدی را محروم خواهد شد. گفت‌وگویی که مشخص می‌کند سنگربان سرخ‌ها اصلاً دوست نداشته این اتفاق برایش بیفتد و به نوعی حواسش جمع بوده است.

اصل ماجرای جنجالی علیرضا بیرانوند و وحید کاظمی داور بازی پرسپولیس

با این حال بیرو در ادامه و وقتی که به زمین افتاده بود و احساس کمر درد می‌کرد توسط وحید کاظمی با کارت زرد مواجه شد چرا که به زعم قاضی میدان، دروازه‌بان پرسپولیس می‌خواست وقت بازی را تلف کند. اما همین کارت زرد باعث طغیان بیرانوند و در ادامه غرولندهای او تا پایان مسابقه شد.

بیرانوند بارها در طول مسابقه خطاب به کاظمی می‌گفت که هر چه به او بگویند، حق اوست و باید تاب و توان انتقادات را داشته باشد. (احتمالاً منظور سنگربان پرسپولیس، اعتراض احتمالی هواداران این تیم به داور بابت محرومیت آتی بیرو است.)

با این وجود کاظمی در ادامه خویشتن‌داری کرد و کارت زرد دوم را به بیرانوند نشان نداد تا ماجرا از این هم بیشتر بیخ پیدا نکند.