به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، مسعود رضائیان با اشاره به اینکه صحبتهایی برای تصدی سمت مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان با وی شده است، اظهار کرد: متاسفانه از وقتی زمزمه هایی برای حضور من در باشگاه نفت آبادان به گوش رسید تخریبهای فراوانی علیه من صورت گرفته است که به نظر این تخریبها توسط کسانی صورت می گیرد که شاید با آمدن من منافعشان در این باشگاه به خطر می افتد.
وی افزود: از وقتی از باشگاه فولاد خوزستان کنار رفته ام پیشنهادهای فراوانی برای مدیرعاملی باشگاه های مختلف فوتبال کشور با من شده است و برخی از آنها را قبول نکردم و برخی دیگر نیز به توافق نهایی نرسیده ایم ولی تاکنون چنین جو عجیب و تخریبی علیه من صورت نگرفته است.

رضائیان ادامه داد: تاکنون باشگاه هایی همانند شاهین بوشهر، استقلال صنعتی خوزستان، ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران مذاکراتی با من در خصوص حضور در باشگاه های خود داشته اند ولی تمامی مذاکرات در شرایط توام با آرامش برگزار شد ولی این بار تخریبها در اوج ناجوانمردی آغاز شده است.

مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: من در هر جایی کار کرده ام با عشق کار کرده ام و این موضوع را رمز ماندگاری کارهایم می دانم. من انگیزه، سواد، تجربه و عشق به کار در فوتبال خوزستان را دارم به همین دلیل این توانایی را در خودم دیدم که همانند میکل آنژ که با عشق بی نظیرش، مجسمه های خود را در تاریخ ماندگار کرد من نیز با عشق فعالیتهایم را در فوتبال ماندگار می کنم همانگونه که تاکنون تنها کسی بوده ام که در فوتبال ناب خوزستان توانسته ام تیمی را قهرمان لیگ برتر کنم.

گزینه مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: با فوتبال آبادان و مردم این شهر بیگانه نیستم. من در کواترهای(منازل شرکت نفت) منطقه سیکن آبادان به دنیا آمدم و پدرم شرکت نفتی بودم. دوران تحصیلم را در این شهر گذرانده ام و همواره خود را طرفدار فوتبال آبادان می دانم وقتی چنین پیشنهادی به من شد بدون درنگ و در نظر گرفتن مسائل مادی آن را قبول کردم زیرا با این کار می توانستم به فوتبال شهرم خدمت کنم.

رضائیان اظهار کرد: اکنون از شرایط زندگیم در اهواز راضی هستم و خوشحالم که چه در فوتبال و چه بیرون آن، نان حلال خورده ام و وقتی هم در فولاد با هزاران دلیل کنار گذاشته شدم بدون هیچ جار و جنجالی این امر را قبول کردم و حتی به مدیرعامل باشگاه گفتم هر وقت به من نیاز داشتید من در خدمت فولاد هستم این در حالی است که سیف الله دهکردی را من وارد هیئت مدیره باشگاه فولاد کرده بودم.

وی در توضیح اینکه در محاقل ورزشی عنوان شده شما به علت اینکه شهروند آمریکا هستید شانسی برای تصدی مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان ندارید، یادآور شد: من در ۱۷ مردادماه ۱۳۵۶ از کشور خارج شدم و برای ادامه تحصیل به کشور آمریکا و ایالت اوکلاهاما رفتم. در آنجا کار و تحصیل را به صورت توام انجام می دادم و یک زندگی مناسب رو به بالا داشتم. من دانشجویی در آمریکا بودم ولی شهروند آمریکا نبودم و نشدم زیرا این کار پول و انگیزه های سیاسی می خواست که من نداشتم به همین دلیل من شهروند آمریکا نشدم و اصولا علاقه ای به این کار نداشتم. هر چند در همین فوتبال ایران بسیاری از بازیکنان، مربیان و حتی مدیران و البته برخی افراد سیاسی تابعیت دوگانه دارند ولی چرا این وسط فقط نام رضائیان سر زبانها می افتد که این خود حکایت عجیبی دارد.

رضائیان تصریح کرد: یک ماه از جنگ گذشته بود که همانند خیلی از دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور به ایران برگشتیم تا کشورمان را بسازیم. من نیز در ۱۲ آبان سال ۱۳۵۹ و در حالیکه یک ماه از جنگ گذشته بودم و با وجود اینکه کارت پایان خدمت داشتم به عنوان بسیجی وارد جنگ شدم و این امر از افتخارات من است.

وی تاکید کرد: اینکه در این شرایط می گویند رضائیان شهروند آمریکا است بی شک صرفا برای تخریب من بوده است که به مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان نرسم. حتی پیامکهایی بین اهالی فوتبال منتشر شده که برخی ها خود را پدرخوانده عنوان کرده اند و برای من خط نشان و کشیده اند این در حالی است که بی شک اگر امروز فوتبال آبادان ضربه می خورد به دلیل وجود همین پدرخوانده ها است. شان فوتبال آبادان بالاتر از جایگاه فعلی است ولی امثال این پدرخوانده ها این فوتبال ناب را به نابودی کشانده اند.

مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: وقتی یک نفر برای شکار شیر وارد یک جنگل می شود بی شک از صدای میمون ها فرار نمی کند. امروز هم این تخریبها همانند صدای میمون است ولی شکارچی ماهر از صدای آنها نمی ترسد و به شکار شیر که همان هدف متعالی اوست ادامه می دهد.

رضائیان در پایان تصریح کرد: اگر فرصت نصیب من شد می دانم چگونه با این عوامل برخورد کنم و فوتبال آبادان را به جایگاه اصلی بازگردانم اگر هم نشد بازهم قدردان اعتماد برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت هستند که با من برای مدیرعاملی باشگاه گفتگو کردند.