ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در بازی برگشت لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲

حدس زدن ترکیب ابتدایی ژوزه مورایس یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن است. این مربی پرتغالی معمولا هر بازی یکی دو تغییر در آرایش تیمش ایجاد می‌کند و به بازیکنانی فرصت می‌دهد که پیش‌بینی حضور آنها در ترکیب اصلی چندان زیاد نیست. یکی از این تصمیمات استفاده از علی اصغر اعرابی در ترکیب اصلی دیدار برگشت برابر الهلال بود.
با این حال در روزی که محمد کریمی مهم‌‌ترین غایب طلایی پوشان اصفهانی در ورزشگاه آزادی به شمار می‌رود، می‌توان ترکیب 11 نفره این تیم را به شرح زیر تصور کرد: 

*خط دفاع و دروازه بدون تغییر ویژه
در خط دروازه مثل همیشه پیام نیازمند بازی می‌کند و قلب خط دفاعی با دانشگر و یزدانی آرایش داده می‌شود. رامین و میلاد هم دو مدافع چپ و راست سپاهان خواهند بود. 

*کمربند میانی بدون کاپیتان
یک خط جلوتر در روزی که محمد کریمی کاپیتان اثرگذار سپاهان به دلیل مصدومیت به این مسابقه نرسیده و قربانی هم به عنوان یکی از بازیکنان ثابت این بخش به تازگی از اردوی طلایی پوشان جدا شده، شانس برایان دابو، امید نورافکن و محمدجواد حسین‌نژاد برای تشکیل مثلث خط میانی زیاد است.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در بازی برگشت لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲

*در انتظار بازگشت ستاره‌ها 
در نهایت به خط هجومی می‌رسیم که مورایس ستاره‌های سرشناسی در اختیار دارد ولی در شرایط این روزهای سپاهان شانس اعرابی، احمدزاده و مغانلو برای رسیدن به ترکیب اصلی بیشتر است. مگر اینکه طی روزهای اخیر بازیکنانی نظیر عیسی عباس، رضا شکاری و رضا اسدی این قاعده را در تمرینات برهم زده باشند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در بازی برگشت لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال: 
پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدجواد حسین‌نژاد، علی اصغر اعرابی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.