بازی با شمس آذر جالب نبود

محرم نویدکیا عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی با تیم شمس آذر قزوین ، اظهار کرد: این نوع فوتبال زیاد مورد علاقه من نیست، من از این نوع بازی ها لذت نمی برم، در این دیدار توپ فقط روی هوا بود.

وی اضافه کرد: برای بهبود این نوع فوتبال، تیم ما نیازمند زمان است و بازیکنان ما هم اعتماد به نفس بیشتری باید پیدا کنند، البته تا حدودی هم جریان باد و سردی هوا نیز در اجرای تاکیتیک های هر ۲ تیم تاثیرگذار بود.

نویدکیا در رابطه با تقویت تیم خود در نیم فصل دوم این رقابت ها، خاطرنشان کرد: متاسافنه به سراغ هر بازیکنی که رفتیم با رقم های نجومی و وحشتناک روبرو شدیم و در نهایت نیز به این نتیجه رسیدیم که با همین بازیکنان که اتفاقا خوب هم هستند ادامه راه بدهیم و در عین حال نیز حساسیتی هم برای از دست دادن بازیکنانم هم ندارم.

بازی با شمس آذر جالب نبود

به گفته سرمربی تیم فوتبال رفسنجان، برای سال آینده بایستی طوری برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم به نحو مطلوب تری در رقابت های لیگ برتر ظاهر شویم.

نویدکیا اضافه کرد: با توجه به سردی بیش از حد هوا و سرمای حاکم بر ورزشگاه، بایستی به طرفداران شمس آذر قزوین تبریک گفت که برای حمایت تیم خود به ورزشگاه آمدند و تیم خود را هم تشویق کردند.

تیم های شمس آذر قزوین و مس رفسنجان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بعداظهر چهارشنبه در قزوین به میدان رفتند که در پایان هر ۲ تیم به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

تیم شمس آذر قزوین با این تساوی و کسب ۲۲ امتیاز در پایان هفته هجدهم این رقابت ها در رتبه نهم جدول رقابت های لیگ برتر جای گرفت.

نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر جمعه هفته آینده میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.