اتفاق عجیب و جالب در استقلال

کوین یامگا در تعطیلات زمستانی نیم فصل و در یکی از تمرینات در برخورد با امید حامدی فر از ناحیه چشم آسیب دید و شدت آسیب دیدگی او به حدی بود که از لیست استقلال برای دور برگشت بازی های لیگ برتر کنار گذاشته شده است. بعد از این اتفاق یکی از نگرانی های تیم استقلال نواختن ضربات پنالتی بوده است. کوین یامگا همه ضربات پنالتی را در یکی دو سال اخیر در اردوی آبی ها تبدیل به گل کرده است. اوج هنر او در بازی با پرسپولیس بود که در ثانیه های پایانی بازی چنان ضربه ای به توپ زد که انگار نه انگار هزاران نفر در استادیوم بودند و بازی به اوج حساسیت خود رسیده بود و اگر کوین ضربه اش را تبدیل به گل نمی کرد، استقلال می باخت.

اتفاق عجیب در استقلال

اما جالب است بدانید از زمانی که کوین از استقلال جدا شده این تیم صاحب ضربه ی پنالتی نشده است. استقلال در دور برگشت سه بازی با تیم های صنعت نفت – ملوان و سپاهان انجام داد که در هیچ یک از این بازی ها داوران به سود استقلال پنالتی نگرفتند!

شاید این روند ادامه داشته باشد و تیم در ادامه مسابقات هم صاحب ضربه پنالتی نشود. البته استقلال در بازی آتی باید به مصاف مس رفسنجان برود. این بازی در چارچوب جام  حذفی برگزار می شود و ممکن است بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.