ولاسکو: دیدار با روسیه تجربه بزرگی است

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس ، خولیو ولاسکو پس از برتری ۳ بر یک ایران برابر تونس در دیداری دوستانه گفت: از دیدارهایی که برابر قهرمان آفریقا انجام دادیم بسیار خوشحالم. خوشبختانه بازیهای دوستانه زیادی پیش رو داریم و این موضوع بسیار خوب و مهم است.

وی ادامه داد: عملکردمان در مسابقه برابر تونس نشان داد که هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده‌ایم. باید به جایی برسیم که وقتی می‌توانیم یک بازی را راحت تمام کنیم، دیگر بی‌دلیل آن را ادامه ندهیم. در نخستین بازی با تونس یک گیم از دست دادیم و در بازی دوم هم این اتفاق افتاد و این چیزی است که فقط در بازی‌ها می‌توانیم یاد بگیریم و در تمرین درک نخواهیم کرد.

ولاسکو با اشاره به اردوی تدارکاتی ایران در روسیه، عنوان کرد: این برای نخستین بار است که با تیم قدرتمندی مانند روسیه بازی می‌‌کنیم و فکر می‌کنم تجربه خیلی خوبی برای بازیکنان ایران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار به تورنمنت معتبر واگنر دعوت شده‌ایم. قطعاً این بازی‌ها تاثیرات مثبت زیادی برای ما خواهد داشت تا برای دو بازی انتخابی لیگ جهانی برابر مصر آماده شویم، البته هنوز مشخص نیست در چه تاریخی باید با این تیم روبرو شویم، چراکه دو تاریخ به ما اعلام کرده‌اند که فکر می‌کنم در هفته‌ آینده زمان دقیق مشخص شود.

سرمربی تیم ملی والیبال در ادامه مصاحبه وقتی با سوال خبرنگاری مبنی بر احتمال اضافه شدن بازیکنانی مانند بازارگرد و نظری افشار به اردوی تیم ملی، مواجه شد، ناراحت و عصبی شد و محل مصاحبه را ترک کرد. پس از رفتن ولاسکو، احمد مساجدی، مترجم وی در جمع خبرنگاران حاضر شد و توضیحاتی را در خصوص علت ناراحتی سرمربی تیم ملی اعلام کرد.