با این شبکه مصاحبه نمی‌کنیم!

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، اعلام کرد که بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم دیگر قبل و بعد از بازی با میکروفون دازن مصاحبه نخواهند کرد.

دی لورنتیس یکشنبه شب پس از پیروزی ناپولی مقابل یوونتوس ، برای مدت کوتاهی در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا حاضر شد.

چندین منبع ایتالیایی، از جمله کوریره دلو اسپورت، گزارش دادند که دی لورنتیس عصبانی به نظر می‌رسید و تاکید کرد که بازیکنان ناپولی دیگر با دازن (DAZN) مصاحبه نخواهند کرد.

 با این شبکه مصاحبه نمی‌کنیم!

رئیس ناپولی‌ گفت: "ما دیگر با دازن کاری نداریم. ما فقط با اسکای و رای اسپورت صحبت خواهیم کرد." دی‌لورنتیس قبل از شروع بازی عصبانی بود و با فیلمبردار دازن درگیر شد و دوربین او را گرفت.

با این حال، به گفته مارکو آزی، روزنامه‌نگار لا رپوبلیکا، دی لورنتیس به این دلیل دستور ممنوعیت مصاحبه با دازن را صادر نکرده است. یکشنبه شب، آزی در ایکس نوشت که آئورلیو دی لورنتیس، از این شبکه ایتالیایی که بازی خانگی ناپولی مقابل آتالانتا را در 30 مارس، یک روز قبل از عید پاک، برنامه‌ریزی کرده بودند، عصبانی است.

به گزارش توتو اسپورت، با این حال، به دلیل حضور آتالانتا در لیگ اروپا ، بازی باید در 30 مارس برگزار می‌شد در حالی که دی لورنتیس می‌خواست در ناپولی‌ یکم آوریل بازی کند. دازن تمام 10 بازی سری A را هر آخر هفته پخش می‌کند و اخیراً حق پخش تلویزیونی داخلی سری A را تا سال 2029 به دست آورده است.