خطرناک‌ترین پرسپولیسی به سوی دربی

دو گل آخر پرسپولیس در شهرآورد با ضربات امید عالیشاه به ثمر رسیده است. او در فینال جام حذفی با یک ضربه ایستگاهی دروازه سیدحسین حسینی را فرو ریخت و در بازی رفت لیگ برتر هم با یک شوت از پشت محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه او فرستاد تا تیمش را در موقعیت پیروزی قرار دهد.

امید البته در دربی سه گله است. اولین گل را زمانی که تازه پرسپولیسی شده بود، با یک ضربه سر به قعر دروازه محسن فروزان فرستاد تا تیم بحران‌زاده حمید درخشان را به یک برد بزرگ برساند. بنابراین چهارمین گل می‌تواند او را در زمره برترین گلزنان شهرآورد پایتخت قرار دهد.

اگرچه سه گل با سبک متفاوت به ثمر رسیدند اما خوشحالی‌ها تکراری بودند و اگرچه تکراری بودند، اما همیشه جذابیت خاص خود را داشتند: در آوردن پیراهن.

خطرناک‌ترین پرسپولیسی به سوی دربی

عالیشاه بدون اینکه به غرولند محمود خوردبین در دربی لیگ سیزدهم وقعی بنهد، هر دو بار پی کارت زرد را به جان خرید تا جشن ماندگار دربی را به نام خود ثبت کند، هرچند که قدیمی‌ترهای پرسپولیس با این خوشحالی جواد کاظمیان و حتی سهراب انتظاری را هم به یاد می‌آورند.

با این حال امید عالیشاه با قد و قامت کوتاه، جلوتر از همه مهاجمان پرسپولیس، خطرناک‌ترین بازیکن این تیم در مقابل استقلال خواهد بود. اگر فیکس باشد، امید به گل سرخپوشان در نیمه اول بالا خواهد رفت و اگر روی نیمکت بنشیند، مثل موشکی خواهد بود که اوسمار فیتیله‌اش را در نیمه دوم روشن می‌کند.