یک پرسپولیسی امیدوار به بازگشت به لیست ۲۰نفره!

محمدمهدی احمدی مدافع – هافبک چپ پرسپولیس که اواخر نیم فصل نخست به حضور در ترکیب اصلی امیدوار شده و یکی دو بار هم به میدان رفته بود حالا شرایط متفاوتی را در مسابقات تیمش  تجربه می‌کند.

احمدی که فصل قبل به خاطر سکونشینی‌های متوالی در نیم فصل دوم به تیم سابقش نفت مسجدسلیمان برگشت و قرضی در این تیم بازی کرد اما در ابتدای فصل جاری به جمع سرخ‌ها بازگشت تا رویاهایش را در این تیم جست و‌جو کند.

احمدی مثل سال گذشته تابستان خوبی داشت و در پیش فصل امیدوارکننده نشان داد اما دوباره راهی به ترکیب نیافت تا اینکه در سه بازی آخر و با اخراج علی نعمتی ابتدا دقایقی مقابل شمس آذر قزوین بازی کرد و سپس در مصاف با نساجی و مس رفسنجان فیکس شد که در ورزشگاه آزادی نمایش امیدوار کننده‌ای مقابل نساجی داشت.

با این وجود در نیم فصل دوم با جذب عبدالکریم حسن مشخص بود که شانس او برای بازی باز هم کمتر خواهد شد چرا که حتی اگر اوسمار در این پست علی نعمتی را نیمکت نشین کند از مدافع چپ قطری استفاده خواهد کرد.

یک پرسپولیسی امیدوار به بازگشت به لیست ۲۰نفره!

احمدی در اراک مقابل آلومینیوم و سپس دیدار با تراکتور که برخی بازیکنان جدید نتوانستند مجوز بازی بگیرند در لیست بیست نفره قرار داشت و روی نیمکت نشست اما در فولادشهر و مصاف با ذوب آهن با اینکه همراه تیم به اصفهان رفته بود از لیست بازی خط خورد و از روی سکو برد تیمش را تماشا کرد.

احمدی در دیدار با نفت و گاز گچساران در جام حذفی دوباره به نیمکت و لیست تیمش برگشت اما در این مصاف هم شانس بازی پیدا نکرد. حالا و برای دیدار با فولاد او امیدوار است با بیرون ماندن گولسیانی در لیست بیست نفره تیمش قرار بگیرد اما واقعیت اینکه با حضور عبدالکریم حسن و نعمتی در پستش شانس زیادی ندارد و اگر قرار به ورود بازیکنی به لیست باشد شاید قرعه به نام یک مدافع میانی بیفتد.