امشب یک تیم به لیگ یک سقوط می‌کند!

صنعت نفت و نساجی در شرایطی روز پنجشنبه دیدار می‌کنند که تیم بازنده شرایط بدی در قعر جدول رقابت‌ها پیدا خواهد کرد.

 
یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم عصر فردا (پنجشنبه) در آبادان برگزار می‌شود؛ جایی که دو تیم قعرنشین مسابقات به مصاف هم می‌روند و کسب سه امتیاز برای هردو آنها اهمیتی ویژه خواهد داشت.

صنعت نفت و نساجی در شرایطی با هم مسابقه می‌دهند که شاگردان سهراب بختیاری‌زاده با 12 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند و تیم تحت هدایت ساکت الهامی با 11 امتیاز رده شانزدهم را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که هردو تیم به دنبال بقا در لیگ برتر هستند به برد در این دیدار نیازی مبرمی دارند و کسب سه امتیاز می‌تواند نساجی یا صنعت نفت را تا حد زیادی امیدوار به بقا کند.

امشب یک تیم به لیگ یک سقوط می‌کند!

از آنجایی که استقلال خوزستان 12 امتیازی و پیکان 14 امتیازی این هفته به ترتیب با استقلال و سپاهان دیدار می‌کنند، برنده نبرد نساجی و نفت آبادان می‌تواند خود را در جدول بالا بکشد و شرایط مناسبی را رقم بزند.

از این رو بازنده مسابقه حساس قعرنشینان در آبادان هم امیدهایش نسبت به گذشته برای بقا کمتر خواهد شد و با شرایط روحی نامناسب‌تری کارش را در لیگ برتر ادامه خواهد داد.

به این ترتیب عصر پنجشنبه از ساعت 17:40 شاهد یک تقابل تماشایی و زیبا میان صنعت نفت و نساجی خواهیم بود. جایی که هردو تیم در ابتدای نیم فصل دوم تغییراتی در راس کادرفنی داشته‌اند و با شرایط جدیدی بازی فردا را شروع خواهند کرد.

باید دید این تقابل حساس میان قعرنشینان لیگ برتر در نهایت با چه نتیجه‌ای خاتمه می‌یابد و کدام تیم می‌تواند از این مصاف بزرگ سربلند بیرون بیاید.